![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wat Golf 1 bumperspul liggen waar ik vanaf wil. Dit aangezien het in de weg ligt en ik geen Golf 1 meer heb.
Een setje groen gespoten Golf 1 bumpers met binnenbalk, zitten wel wat kleine plekjes aan maar ze zullen toch overnieuw gespoten worden aangezien de kans klein is dat iemand precies deze kleur Golf heeft. Prijs 10 Euro per stuk of 15 Euro voor de twee: ![]() ![]() ![]() Meer en grotere foto's kunnen gemaild worden. De bumpers liggen in Leiden en vanwege de grote van de bumpers verzend ik ze helaas niet.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 27-11-2007 at 20:49. |
|
||||
|
||||
![]() Hmm je zegt tegen mij dat je ze voor 40 euro wegdoet alle twee en hier voor 25 majah aangezien je het niet opstuurt gaat het helaas niet door.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aangezien ik het blijkbaar na diverse mailtjes nog niet goed aan je heb kunnen duidelijk maken heb ik de advertentie's maar gesplitst. Deze advertentie gaat dus niet meer over de bumperhoes die je wou overnemen. Die staat hier te koop: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36425 Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Edit: volgende keer ga ik het beter lezen Sorry sorry sorry |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht, kan slotje op!
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 30-12-2007 at 17:19. |