|
||||
|
||||
Interessepeiling Weitec schroefsets
Hallo
Ik kan via familie in het buitenland goedkoop aan Weitec schroefsets komen. Ik ban van plan voor mijzelf een set te kopen. Nu kan ik evengoed effe peilen op interesse hier op het forum en er verschillende aankopen om vervolgens aan een heel aantrekkelijke prijs hier door te verkopen. Het betreft deze set (voor prijzen van andere sets moet ik nog eens bellen): Weitec schroefset Hicon GT Schroefset met een vast ingestelde demping (d.m.v. aluminium moeren op de gewenste hoogte af te stellen) GolfII / Jetta II (niet syncro!) 08/1983-11/1991 Verlaging: voor 40-70mm / achter 40-70mm Artikelnummer: 13280002 (inclusief papieren voor de technische controle) Prijs €499.00 (excl. Verzendingskosten van mijn woonplaats tot de uwe) (normaalprijs is tussen €600 en €700 dacht ik!) Op de foto is enkel een voor en achterpoot te zien, maar de set bevat dus wel degelijk 4 stuks. Last edited by -spyrock- : 30-01-2008 at 16:53. |
|
||||
|
||||
Bel maar voor een Golf 1 set als je wil
|
|
||||
|
||||
Zo een stormloop had ik nu ook niet verwacht
Ik had gewoon graag even geweten of er mensen een kit zouden overkopen van mij indien ik er verschillende in huis neem. Als je kijkt naar de prijs van zo'n kit bij Str**ve Motorsport bijvoorbeeld (€719.00) dan kan je ze bij mij hebben voor veel minder. |
|
||||
|
||||
@Marcski: Ok zal ik morgen doen.
|
|
||||
|
||||
Jammer dat ze niet in hardheid regelbaar zijn. Khad anders wel interesse.
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zou ik dan ook eventueel wel oren naar hebben! |
|
||||
|
||||
Ik heb gebeld voor de kits voor Golf I, nu blijkt dat die veel duurder is als de kit voor een golf II, dat vond ik heel abnormaal en dus vraag ik nog eens de prijs voor de golf II. En plots ligt die veel hoger....wat blijkt dus..de persoon die ik gisteren aan de telefoon had heeft mij de prijs gegeven van een vaste kit, niet van van een schroefkit (de dommerik). Dus het hele gedoe gaat niet meer door daar ze uiteindelijk niet goedkoper zijn, en dus heb ik zelf ook geen kit. Sorry voor de geïnteresseerden.
|
|
||||
|
||||
Als iedereen op deze manier gaat shoppen dan kan Stroeve en veel andere hun deuren wel sluiten,is wel gezellig op een meeting als er geen stands meer staan met onderdelen...............
|
|
||||
|
||||
ze kosten 705,67 voor een golf 2 en voor een type 1 ook.
En 411,- voor 80/80 voor een golf 1 en 425,- voor de golf 2 Last edited by M.I.V.W : 31-01-2008 at 18:16. |
|
||||
|
||||
slotje dus
|