|
||||
|
||||
JurgenEdition
Hallo,
ff voorstellen: Jurgen uit Dalfsen, 26jr. Dit is mn eerste Gti, heb goed gezocht en gevonden. Het is een Edition one uit '91 met +/- 220.000 op de klok. Hij is mooi verlaagd en de Momo velgen heb ik er zelf onder gezet, hij had wel leuke velgen maar geen cup's. Cup's vind ik persoonlijk een stuk beter staan. Één armige ruitenwisser en de hele zijkant geblindeerd, het achterraam doe ik binnenkort. Ook heeft ie een electrisch Recaro interieur. Hij is in '99 ingevoerd naar Nederland, er zit geen onderhoudshistorie bij maar hij rijd super goed en ziet er ook niet afgetrapt uit. Na een maand rijden nog geen gebreken kunnen vinden. Ga jullie zeker tegenkomen op meetings. jurgens Edition |
|
||||
|
||||
Welkom op Volksforum.
Wij willen wel graag een foto zien. Ps vraagje... Waarom blindeer je de zij en achterraam?? Dat is toch al sigla chrom. |
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom hier, je edition presentatie valt een beetje tegen ik zie alleen: TE KOOP/FOR SALE Deze site/domein is te koop, voor inlichtingen tel. 0529-850119, Jurgen Spies. This site/domain is for sale, for information call +31(0)529-850119, Jurgen Spies. Email: jurgenspies@hotmail.com
|
||||
|
||||
Quote:
Kijken onder jurgensedition |
|
||||
|
||||
welkom, ga je met de opbrengst van het domein een nieuwe camera kopen?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was het enige domein waar ik nog foto's op kon zetten...... haal m wel uit de verkoop |
|
||||
|
||||
das ook weer overdreven. was niet bedoeld als aanval
|
||||
|
||||
Quote:
haha is oke, maar was ik al van plan. Omdat je als ik de regels goed begrijp, niets mag verkopen via dit voorstel forum. |
|
||||
|
||||
haha, je hebt iig goed gelezen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem al http://www.bullrot.nl/productssimple.html
|
||||
|
||||
Betere fotos
Omdat de vorige foto's wat onduidelijk waren nu een paar betere.
|