|
|||
|
|||
vraag achterlichten golf 1
he mensen,
weet iemand of de hella achterlampen zoals op foto ook zonder de rode hoekje bovenin te krijgen zijn ? dus boven smoke en onder rood want nu zit er boven ook nog rood hoekje dat vind ik niet zo geweldig mooi |
|
|||
|
|||
Nee, niet origineel hella of in die stijl in ieder geval. Nog nooit gezien. In het helder wel.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
Zijn te koop, Check Ebay. Schaf ze niet via www.volkswarenhaus.de aan, want dan moet je er 3 maanden opwachten en echt elke dag achteraan zitten.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij heb je de vraag niet goed gelezen, volkswarenhaus heeft deze namelijk echt niet in het assortiment zitten. En ebay alleen in helder.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
he jah ik heb ze op meerdere plekken wel te koop gevonden zoals op de foto,
ik vind de heldere model niet geweldig want ik heb ook precies zelfde kleur als op foto en vind helder er niet bij passen... ik wou graag die hella model en dan zoals ik beschreef maar helaas is dat er niet dus |
|
|||
|
|||
heb je spuitbussen voor.
vind ik persoonlijk niks maar misschien jij wel succes met zoeken |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Heb die van mij ook gespoten en vind het zelf goed uit zien. Ik heb die van mij tamelijk donker gemaakt, maar als je dunner spuit, dan kun je er meer doorheen kijken. Zo zijn ze bij mij, maar je kunt dan dus ook het hele bovenste gedeelte spuiten. Spuitbussen kosten 10 euro bij Heuts of automaterialenzaak. |
|
|||
|
|||
Quote:
Volkswarenhaus.de : http://www.typ-17.de/product_info.p...inal-Hella.html Ebay gewoon in de gaten houden, afgelopen weekend ging er een set weg voor 173 euro. Alsjeblieft. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals ik al zei, volgens mij heb je de vraag niet goed gelezen Hij wil de hella achterlichten, maar dan compleet smoke boven. Deze hebben nog een rood vlakje.
|
|||
|
|||
Lol, k moet minder gaan drinken..
|
|
||||
|
||||
Dan moet je weten wat ze in Zafrika kosten
Daar zitten ze standaard op de auto. Maar als je nou €7000,- heb je er 2 incl mijn auto maar die verkoop je dan maar weer. |