|
||||
|
||||
Johanva **Update skai leren interieur in de jetta**
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen Ik ben Johan, ben 25 jaar en kom uit Beetsterzwaag (frl). Ben in het dagelijks leven bouwkundig tekenaar. Ik reed hiervoor een Corrado G60 alleen die moest weg vanwege ander werk. Nu rijd ik een Donker bruine Jetta MK1 uit het jaar 1984. Die hier en daar nog wat onderhoud nodig heeft . Er ligt een 1.6 Td blok in (volgens de verkoper uit een golf2). Zo beetje bij beetje probeer ik hem wat op te knappen. Hieronder staan wat fotos van hoe ik hem kocht en wat fotos van wat ik er aan gedaan heb. Het zijn niet de mooiste fotos maar het geeft een beetje een id bij het verhaaltje. Heb er zelf amerikaanse bumpers opgezet, een zonnescherm (gekocht van nanneborn) Ja het interieur is een beetje versleten Zo ziet er dus momenteel uit. en dit is me ex corrado Nou dit was het eerst wel weer, nog heel veel ideeen en dingen die aangepast moeten worden, maar alles maar op zijn tijd. Wat erg hoog op mijn verlang lijstje staat is een schroefset Last edited by Johanva1 : 03-11-2007 at 11:58. Reason: **Update skai leren interieur in de jetta** |
|
||||
|
||||
Vet kleurtje! Je Corrado mag/mocht er ook wel weze!
|
||||
|
||||
idd, cool kleurtje en je zonnescherm is ook erg leuk
|
|||
|
|||
Welkom leuke wagen !!
|
||||
|
||||
Ook welkom en wees er zuinig op want oooooooooit worden ze nog zeldzamer!!!
|
|
||||
|
||||
Kleurtje is echt super, ben niet zo'n fan van de groene zonneklep.
|
|
||||
|
||||
Maar eens even een kleine update van de Jetta, heb er inmiddels het een en het ander aan veranderd.
onder andere: Orginele autoradio Skai leren Jetta Interieur Pookknop dashboard frontje In deze staat bevond zich het interieur :shock: :x en dit is het resultaat na wat uren poetsen en megiaur's gebruiken :lol: 8) Nieuwe deurpaneel (zonder speaker gaten speaker zit nu in een opbouw systeem in het midden van het dashboard) Het houten inleg spul voor het dashboard (orgineel VW) De Hitachi VW radio (moet alleen nog even een paar draaiknoppen zien te scoren) En tot slot nog de kleine spiegels ipv die grote bakbeesten. Interieur zit er helemaal in. Op 100% Tuning ook nog even een andere pookknop aangeschaft. Heb de auto ook maar weer eens gepoetst. Hier een paar fotos zoals de auto er op dit moment bij staat. Nou dit was het eerst weer even, het interieur heeft de auto echt opgeknapt nu alleen de buitenkant nog aanpakken. En een olie/koelvloeistof probleem oplossen, heb of een lekke koppakking of een lekke warmtewisselaar, dus dat word weer klussen. Niet te hopen dat het de koppaking is want dat zal wel iets prijzig zijn maar we zien het wel. mvg Johan |
|
||||
|
||||
interieur ziet er echt super uit! us bumpers staan ook wel apart op een jetta
|
||||
|
||||
Leuke auto! Interieur is een vondst! Alleen vind ik persoonlijk het wat 'over the top' gaan met de 'maximale accesoires gozah'. Zowiezo die midlife-crisis slinger eruit gooien
|
||||
|
||||
Leuke jetta! Ben alleen niet zo'n zonnescherm fan. En het word wel tijd voor een verlaging . Je corrado mocht er ook wel wezen trouwens
|
|||
|
|||
nette jetta!
|
|
|||
|
|||
klopt zonne klep er af
de -100% tuning knop er weer uit NL stikker van de klep af beetje zakken ... skai leer is netjes geworden is het nu niet glad met zo veel wax er op ? |
|
||||
|
||||
Ja verlagen staat erg hoog op het lijstje, maar ik moet hem eerst motorisch weer even oplappen.
De pookknop ben ik zelf ook nog niet helemaal over uit of die er wel in blijft (er zitten namelijk nogal wat scherpe hoeken aan wat niet echt fijn is voor je hand) |
|
||||
|
||||
ik heb een eight-ball pookknop in de jettaXL, en fluffy dices ipv slingertje. is natuurlijk 100 maal hipper
top ding! inderdaad sowieso lager!
|
||||
|
||||
Stoer ding zeg, zonnescherm vind ik persoonlijk echt super. Pookknop past er niet echt bij imo. Interieur is echt heel mooi geworden.
|
|
|||
|
|||
Hey johan, mooie jetta soow !
En die corrado zag er ook super uit !