Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-11-2007, 19:06
Sjaak Sjaak is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8
Default motor probleem

hallo allemaal.
ik heb een probleem met mijn golf 2 1.6
als ik me autotje warm heb gereden dan begint hij opeens in te houden en als ik in lage toeren rijd dan begint hij te stotteren.
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn??????
Reply With Quote
  #2  
Old 19-11-2007, 20:23
-spyrock-'s Avatar
-spyrock- -spyrock- is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 523
Default

enkele mogelijkheden:

- slechte bougies
- vacuum lek aan de throttle body, inlaatspruitstuk of ergens langs het inlaatkanaal
- probleem ergens aan het injectie systeem

check misschien eerst ergens de eerste 2?
Reply With Quote
  #3  
Old 20-11-2007, 19:36
Sjaak Sjaak is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8
Default

de bougies heb ik 4 mnd geleden vervangen samen met de rest van de delen van ontsteking,

vacuum lek aan de throttle body, inlaatspruitstuk of ergens langs het inlaatkanaal???

zou je dat mischien iets makkelijker kunnen uitleggen:S
autotje is btw een carburateur model.
alvast bedankt
Reply With Quote
  #4  
Old 21-11-2007, 16:20
Mad_Uwe's Avatar
Mad_Uwe Mad_Uwe is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 266
Default

Ik heb hetzelfde gehad. Hoge toeren goed maar bij lage toeren op 3 cilinders. Bij mij was een vacuum slang lek die op het inlaatspruitstuk zit aangesloten. Vanaf de distributie gerekend de laatste cilinder.
__________________
Prius3
Superb Combi 1.6TDI Hartog optimized
Z3 M-Coupe S54 Phoenix Gelb nr. 27/269
Boxster S 987 48dkm
Ducati 916, 748SP, 999S
Suzuki GSXR750 ‘87, ‘91, ‘91
Reply With Quote
  #5  
Old 21-11-2007, 18:50
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,531
Default

Quote:
Originally Posted by Mad_Uwe
Ik heb hetzelfde gehad. Hoge toeren goed maar bij lage toeren op 3 cilinders. Bij mij was een vacuum slang lek die op het inlaatspruitstuk zit aangesloten. Vanaf de distributie gerekend de laatste cilinder.

De slang naar de rembekrachtiger
Reply With Quote
  #6  
Old 21-11-2007, 20:09
Sjaak Sjaak is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8
Default

Quote:
Originally Posted by Mad_Uwe
Ik heb hetzelfde gehad. Hoge toeren goed maar bij lage toeren op 3 cilinders. Bij mij was een vacuum slang lek die op het inlaatspruitstuk zit aangesloten. Vanaf de distributie gerekend de laatste cilinder.



bedankt voor de tip, heb meteen ff onder de moterkap gekeken en daar was iets los, soort van filtertje denk ik, is geel zwart, en er zit aan elke kant een vacuumslang op.

morgen weet ik pas of het probleem verholpen is maar tog alvast bedankt.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum