|
||||
|
||||
Waar startmotor reviseren
Goed, de zoektocht naar een startmotor voor de polo van me vriendin schiet dus niet op. Kan er nergens 1 vinden....
Ik wil heb dus maar laten reviseren (moet tocht iets), want hij wordt nu echt slecht. Waar kan ik dat laten doen, liefst bedrijfje in regio den bosch / veghel en omstreken, en wat gaan me dat ongeveer kosten, en hoe lang ben ik hem dan kwijt ( met andere woorden, hoe lang kan me meis dan niet rijden met de auto).... |
|
||||
|
||||
Morien ff bellen in Friesland ..
Revisiebedrijf zal m vast op voorraad hebben liggen als het een grote is . |
|
||||
|
||||
ff naar friesland
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ken je geen Bosch servicepunt in de buurt? De betere/grotere automateriaalzaken hebben vaak ook wel zo'n revisie-service.
|
||||
|
||||
Wha: Bosch Service.. trek je knip maar los..
Ken wel lokale boertje, maar niet in jouw omgeving..
|
|
||||
|
||||
Sjampoo die Avatar is irritant, denk de hele tijd dat Bien ineens met goede info komt
|
||||
|
||||
Marco had laatst de startmotor van zijn diesel laten reviseren, vraag hem eens waar hij dat gedaan heeft...
|
|
||||
|
||||
Quote:
In ons gedeelte van het land rijdt er een ventje in een rood wagentje rond die 6 dagen per week langsrijdt en soms stopt En die heeft een vriend in Fiesland die eigenlijk hetzelfde doet . En tussen die 2 is er nog een die ze verbindt .. Reuze handig |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor Polo?? We hebben zat op voorraad! |
|
||||
|
||||
Christiaan ik heb een HEEL goed adresje voor je in nijmegen, doet ook Dynamo's. Wolf heet dat bedrijfje. Heb de dynamo van de GTI daarheen gebracht en de startmotor van de diesel. Man werkt met originele Bosch onderdelen. Ik was voor mijn startmotor revisie, 3 nieuwe lagers, nieuwe borstels, nieuwe bendix en rotor afgedraaid 80 euro kwijt. Dan heb je eigenlijk hetzelfde als een ruil startmotor.
Tel: 024 377 8975 Vanaf A50 A73 nemen richting nijmegen, brug over, 1e stoplichten na de brug links (bij kartcentrum) 2e links (1e is kartcentrum) straat uitrijden, dan ga je met een bocht naar rechts. Dan na ongeveer 200 meter aan de rechterkant staat het bord, hij zit aan de achterzijde van het pand. Vandaag gebracht, is morgenavond ophalen. |
|
|||
|
|||
Wat kost normaal gesproken zo'n ruil startmotor eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Polo coupé uit 1993, 1300 AAV motor, maar volgens de kenners moeten ook startmotoren van andere 1300 polo motoren passen, dus als je iets hebt, pm me ff of mail op christiaan@dubstreme.com. Thanx!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was destijds minder kwijt bij het Bosch-servicepunt voor de revisie van m'n GTI-startmotor.
|
||||
|
||||
prijs hangt ook af van wat er gereviseerd moet worden.....had marco net aan de telefoon. bleek dat de startmotor nog de originele was van de diesel...dus die zal wel wat revisie nodig gehad hebben
|
|
||||
|
||||
hoe duur zijn die gekke dingen nieuw?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je al geinformeerd voor me |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee of de startmotor van een 1.0 ook op een 1.3 polo past?? En dat diezelfde startmotor ook op een golf II 1.3 zit??
Heb namelijk iemand gevonden die een startmotor van een 1.0 polo aanbied....hij verteld me dat ie past, maar wil het ff zeker weten...... |
|
|||
|
|||
Past..
|