![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik blij, setje stalen velgen 13" met nieuwe banden 4x100
gekocht voor de rat jetta... Netjes rood gespoten, nieuwe ventieltjes erin en white walls. Wil ik ze gaan monteren, blijkt de naafgat opening te klein (5cm). ![]() Is er een mogelijkheid om dit te vergroten? En wat dat ongeveer gaat kosten ? graag hoor ik tips, waar ik terecht zou kunnen voor een dergelijke ingreep. alvast bedankt. mark
|
||||
|
||||
![]() ff verplaatst naar Wielen & Banden
![]()
|
||||
|
||||
![]() is al vaker besproken.. vrij simpel bij de Gamma zo'n ding halen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb het niet opgemeten, maar hoe groot is het naafgat normaal ?
het gaat om een jetta uit 87 1.6. 4x100 dan weet ik een beetje hoeveel er vanaf moet
|
||||
|
||||
![]() VW is 57,1mm. Ik zou het persoonlijk even netjes laten uitdraaien bij iemand die een draaibank heeft of even in de buurt het industrieterrein opgaan. Zit vast wel een bedrijfje die dat kan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat lijkt mij ook het beste, er moet dan ruim 0,7 weggedraaid worden. Nou moet maar eens kijken wie dat kan .. . . Thanx tot zover
|
||||
|
||||
![]() Nee, de helft. Tis diameter, niet vergeten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
scherp ![]() Maar 3 mm met een boortolletje lijkt me ook werk zat hahaha
|
||||
|
||||
![]() Weet niet waar je vandaan komt, maar wheelcare in brabant is misschien een optie. 5 euro per naafgat, kun je zelf echt niet voor tobben.
|
|
||||
|
||||
![]() heb even op hun site gekeken.
Maar aangezien er best veel vanaf moet, zou ik de opstaande rand verliezen en dus een minder stevig wiel krijgen, geen aanrader zeiden ze zelf. ik ga dus maar opzoek naar een ander setje 13" metaal en de banden overleggen. Dus als iemand nog iets heeft liggen, geen zwembandmodel want die ziet er te "modern" uit. Alvast bedankt