|
|||
|
|||
Club of div meetings regio den haag ?
Heejj all
ik ben er een aardig tijd tussenuit geweest maar is er in de regio den haag nog iets van een vw club of zo ?? vroeger was er altijd een meeting op zaterdag in zoetermeer weet niet of dat nog steeds zo is ?? |
|
||||
|
||||
is allemaal een beetje naar rotterdam verplaatst geloof ik.. ja 'zomers lekker fout op de boulevard tussen de criminelen maar verder niet veel meer geloof ik... ja veel aircooled
|
|||
|
|||
hmm ja tjaap is weinig hiero he
was een aantal jaar geleden ook al zo hier op de boulevard (scheveningen) wordt je weggestuurt of je krijgt een bekeuring ze zijn zo streng geworden niet normaal maar jammer eigelijk overal in het land zijn er meetings en zo behalve in deze omgeving |
|
||||
|
||||
er is iedere vrijdag avond op transferium in leiden een meeting...
wel grappig om eens te gaan maar niet zoals zoetermeer waar ik iedere week naar toe ging...
|
|||
|
|||
ja maar die in ztm was voor elk merk
daar kwam toen ook een m3 nieuw model wat was dat ding uitgebouwd zeg pffff maar is die er niet meer dan ?????? |
|
||||
|
||||
Dat is Leiden geworden. Ik vind daar persoonlijk geen hol aan.
|
|||
|
|||
maar dat vond ik al niet meer zo in zoetermeer
ik had toen der tijd een bmw 750i en iedereen zat je vaag aan te kijken ook veel van die jonge gastjes die alleen maar anderen liepen uit te dagen om te sporten enz |
|
||||
|
||||
Vind de sfeer nogal gespannen in Leiden....
|
|||
|
|||
maar das vaker he met dat soort meetings !
kan beter een meeting hebben van maar 1 merk :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
Daar ligt het niet direct aan, meer het "soort" volk dat er rond loopt.
|
||||
|
||||
tsja, zodra het wat mooier weer is kunnen we wel ergens afspreken, net zoals de Aircooled Cruise Night is begonnen..
Vorig jaar probeerden we dat op de visafslag, maar daar werd je idd weggestuurd. |
|
|||
|
|||
ja visafslag !
daar mogen de americanen ook niet meer staan he maar je heb zoveel mooie punten hier in den haag bij kijkduin Michiel vrijehoeklaan wateringen rijswijk zichtenburg afslag a4 bij wateringen heel groot parkeerterrein Last edited by Wim_pie : 28-11-2004 at 22:30. |
|
||||
|
||||
Daarom.. zodra het weer het weer toelaat kunnen we wel een keer/vaker afspreken..
|
|
|||
|
|||
jaaaaaaaaaaa dach jij dan
maar nu ik er weer bent whaha wel leuk allemaal hoor maar ik kom echt niet op de fiets ik ben van plan om weer een mk1 te kopen maar effe een paar maandjes wachten |