|
|||
|
|||
Leeroy scheffer
Goede dag
Naam leeroy Leeftijd 39 Woonplaats Hendrik Ido Ambacht Goede dag mensen ik ben sinds afgelopen dinsdag 14/10 in het bezit van een 1.3 Golf MK2 uit 1989 auto was fabriek standaard maar na een stevige dag sleutelen niet meer . Ik ben eigenlijk een Peugeot man heb dan ook nog 2 Peugeot 205 gti's staan . Maar jaren 80 kind dat ik ben heb ik altijd ook een zwak gehad voor de VW Golf mk1 en mk2 . Nu kwam ik deze dus tegen voor een leuk bedrag en gezien het feit dat ik het al een heel jaar druk heb met een eigenbedrijf vond ik het tijd om mezelf eens wat anders te gunnen . Heb mezelf hier dus ook aangemeld om wat kennis te vergaren en ervaring op VW gebied op te doen . Eerste reactie is dat dit wel een stuk fijner sleutelt dan een Peugeot . Even een foto voor de eerste indruk . Mvg Lee |
|
||||
|
||||
Leuk ding. Welkom
|
||||
|
||||
Leuke waggie! Welkom!
|
|
||||
|
||||
Welkom !
|
||||
|
||||
Nice, latijd goed om te horen dat er nog meer mensen zijn met Peug-virus en VW-virus. Heb je ook pic's van de 205 GTI's
|
|||
|
|||
Jup komen ze.
Bedankt voor de welkom . |
|
|||
|
|||
Kleine update koplampen en smoke knipperlichten gemonteerd .
Nu nog wachten op de gril spoiler ( boos kijker ). Tevens ook een beetje gesleuteld de golf schommelde nogal stationair kwestie van de LMM open maken en de contacten iets verschuiven op de contact baan en 1 tand rijker zetten probleem opgelost pikt nu ook lekkerder op met accelereren . |
|
|||
|
|||
Nette mk2 hoor!!! En die 205 gti's mogen er ook cker zijn
|
|
|||
|
|||
Tank joe hahaha vandaag ook weer lekker even kunnen sleutelen .
De startmotor snerpte een beetje dus even gedemonteerd en lekker in het vet gezet en weg probleem . Ook de nieuwe raambediening binnen gekregen uit polen voor maar 16,00 inclusief gratis verzending. Deze dus ook gelijk gemonteerd nu kan mijn raampje ook weer mooi open en dicht . Tevens ook de draad boom die naar de achterklep toegaat even gesoldeerd want er waren nog al een aantal dingen die niet functioneerde . En nu weer wel ruiten wisser en achterruit verwarming en 1 kentekenplaat lampje . Met namen de achterruit verwarming is wel fijn dat deze het weer doet . |
|
|||
|
|||
Houd je bezig een mk2 haha ben zelf ook elke avond druk bezig met allerlei klusjes
|
|
|||
|
|||
Je hebt wel wat met ander gekleurde motorkappen he ?? Habahaha
Leuke wagens. Ga zo door. Miss wat bredere wielen of spacers er tussen zou ook mooi staan. |
|
|||
|
|||
Hahahaha je kan niet misgaan met een zwarte motorkap
De andere velgen zitten in de pijpleiding heb een set brock velgen op het oog die ga in zondag bekijken en mee nemen |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Persoonlijk vind ik een andere kleur op de kap maar niks. Zelfs als ik een carbon kap zou hebben zou hij netjes in kleur gespoten worden. Maar ieder z'n ding en zou ook de laatste zijn die andermans auto zou afkraken. Het is gewoon een kwestie van smaak. Maar ga zo door en hou ons op de hoogte |
|
|||
|
|||
smaken moeten verschillen he anders rijden we allemaal dezelfde auto daar is ook niks aan
|
|
||||
|
||||
Nette 205jes, vind vooral de grijze erg strak. Is dat toevallig een MI16?
|
|||
|
|||
Daarom zei ik ook dat het een kwestie van smaak is.
Zou idd niet meer leuk zijn als we allemaal (ongeveer) hiet zelfde bouwen. Daarom zijn meetings zo leuk. |
|
|||
|
|||
Inderdaad ik kan altijd respect hebben voor het werk wat in een project is gegaan .
Wil niet zeggen dat ik het dan mooi vind maar dat dan terzijde . De grijze 205 is een 1.9 8v op een set 45er webers . Na genoeg het zelfde vermogen als een Mi16 alleen 20nm meer . |
|
|||
|
|||
Zo weer een mooie update set 15 inch gemonteerd plus een open airfilter
De open airfilter is niet voor vermogen meer voor het geluid |
|
|||
|
|||
Nu nog een g60 onderlip en spatbord verbreders??
|
|
|||
|
|||
hahahaha nee hier houd het op vind m perfect zo
|