|
|||
|
|||
vw polo Classic bj87
hallo
ik bied mijn vw polo classic van 87 te koop aan.. de auto heeft 203.000 gelopen en is tot aan vorig jaar nog bij de dealer onderhouden geweest.. er zit nu geen apk meer op maar komt er zo doorheen.. er zitten zo goed als nieuwe remmen op en banden zijn ook nog goed.. interieur van een polo gt erin. voor + achter verlaagd ong 4cm hij heeft wel wat aandacht nodig kwa buitenkant.. eventueel heb ik nog wel wat plaatwerk erbij.. http://www.mijnalbum.nl/index.php?m...&album=HDXNJOV8 voor meer foto's stuur maar een mailtje naar:Nicky_cornelissen@hotmail.com mijn richtprijs is 600 euro. groeten nicky |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Het is toegestaan om je oude advertentie te uppen, 1x per dag, dus je hoeft niet steeds een nieuw verkoop topic aan te maken. Tevens kun je dmv de dit knop je post aanpassen, dus evt ook je prijs.
|
|
|||
|
|||
prijs verlaagd naar 450 euro.
|
|
|||
|
|||
prijs verlaagd naar 350 euro!!!!
|
|
||||
|
||||
ik heb je mail ontvangen, ma zit nog in twijvel..
wat is de prijs nu?(350!) als er geen apk opzit moet ik een ambulance regelen namelijk.. ma heb wel intresse |
|
|||
|
|||
hallo..
de prijs is weer gezakt naar 300 euro! richard als je interesse hebt bel maar op 0643116998 |
|
|||
|
|||
hallo..
vanwege het niet doorgaan van de verkoop. opnieuw te koop voor een vraagprijs van 300 euro. groeten nicky (eventueel met wat onderdelen erbij.) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je m nou nog niet verkocht Nicky?
|
|||
|
|||
wel he fijn autootje is t he:P
tjsha ik wil er nu wel snel vanaf.. groetn |
|
|||
|
|||
100 euro mag degene hem ophalen
|
|
|||
|
|||
is hij er nog?
anders heb ik wel intresse! |
|
|||
|
|||
omdat er altijd van die mensen rondlopen die zeggen dat ze de auto kopen en komen ophalen enz..en dan toch niet verschijnen staat hij opnieuw te koop voor een bedrag van 100 euro's
groetjes nicky |
|
|||
|
|||
Waarom geen apk? Komt er toch zo doorheen? Verkoopt dan echt beter! Maar goed: dat is al een keer gezegd...
|
|||
|
|||
zaterdag kom ik langs hè
dus houd em maar vast tot die tijd als het wat is neem ik hem gelijk mee ik was diegene die je gisteren aan de telefoon had had je nummer van roelof
|
|||
|
|||
Quote:
Prijs is inmiddels al een paar €100 omlaag gegaan. Echter voor €50 heb je een apk.. snap niet waarom je die niet erop hebt gezet.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
Als skitzo het niks vind wil ik ook wel komen kijken. Kun je me dan even een pm sturen als het niet doorgegaan is?
Groeten Bas
|
|||
|
|||
@ servibruls..omdat het maar een auto was voor tijdelijk en ik hem nu ergens in de hoek heb staan en al mijn geld naar mijn andere auto gaat wat ik veel belangrijker vind.
@ jetta 1 ja laat t je horen |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat snap ik wel, maar had en dan een apk op gegooit, dan was ie allang weg geweest denk ik. En dan was er niet zoveel van de prijs af gegaan lijkt me.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |