![]() |
|
|||
|
|||
![]() dag luitjes
in verband met het weg doen van de g60 hier maar even een link naar het vwforum anders moet ik alles weer neerzetten en nu maar 1 site hoef te update'en elke keer http://www.vwforum.nl/modules.php?n...ewtopic&t=56095 staat een compleet G60 motorblok met echt alles er op en der aan van onder tot boven groetjes Onno for_silence@hotmail.com 0645223117 |
|
||||
|
||||
![]() hey, ik heb wel interesse in de lijstenset! is verzenden een optie?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
copy paste ![]() hey gaat in onderdelen weg bij deze vast het blok de rest komt later en vraag maar raak Blok VRAAGPRIJS 2000 euro compleet met remmerij en de rest of een goed serieus bod complete 1.8 8V G60 motor motorblok code PG ontsteking waterpomp dynamo G-Lader Inlaat Uitlaat injectoren gasklephuis G60 remmerij met fusees G60 bak compleet kabelschakeling en pedalen set Digifant 1 Ecu zonder stuurpomp blok en lader zijn zo goed als gereviseerd probleem is me kabelboom maar doe hem weg omdat ik me rocco II en de 16V wil opknappen en aanpassen.. blok loopt perfect en is deze week nog lopend tehoren dan gaat ie uit de auto ![]() Vraagprijs E-2000 euro 3X raid Hp meters nightflight Nieuw E-100 euro Oliedruk--Olietemperatuur--Turbodruk meters hebben 2 weken in me auto gezeten Rvs homemade rolkooi voor Mk II dikke buizen en en delen E-150 euro Complete Lijstenset Gti 50 euro inclusief de lijsten op de deuren skirts wiellijsten Greddy Type S dumpvalve E-100 euro Votex middenconsole E-30 euro remus dubbele einddemper E-30 euro Borbet BS 15" 7J of 7,5J met goede banden E-300 euro EDITION STOELEN + BANK RUILEN TEGEN CORRADO STOELEN +BANK interieur is helemaal knap en 100% topstaat ben alleen op zoek naar stoelen en een achterbank van een corrado maar heeeft iemand een compleet interieur komen we er wel uit Voorschermen Links + rechts E-35 euro per stuk dakraam E-50 euro groene achterlichten E-30 euro Sport stuurtje E-20 euro 180 Graden bocht voor G60 Intertercooler E-90 euro zonder pakking en beugel fotos ga ik maken zodra ik met daglicht fotos kan maken en misschien kan me meisie ze morgen maken maar dat is onder voorbehoud foto van de rolkooi en het interieur de schuine buis van de kooi schuin naar achter is niet recht maar staat iets gebogen weer is iets anders dan recht!! sorry van de telefoon kwaliteit volgende fotos worden beter ![]() ![]() ![]() ![]() 0645223117 for_silence@hotmail.com msn of mail
|
|||
|
|||
![]() hehe was vanmorgen 5 uur
maar bedankt voor de fotos Pb's verstuurd |
|
|||
|
|||
![]() niemand een leuk bod ?
zet wat geks neer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog nieuws over die lijstenset? al verkocht?