|
||||
|
||||
Wie kent hem nog en heeft er foto's?
Ben in 2004 op de Hoogeveen meet geweest bij Klok&Smit. Eén van de prijswinnaars was toen een cleane mintgroene Golf MkIII op BBS RS met gouden hart. De grote sensatie aan deze auto destijds was de tankopening welke zich achter het rechter achterlicht bevond, je kon met een schuifsysteem het rechter achterlicht eruit schuiven en kantelen en zo tanken.
De auto is na deze meet te koop gekomen en verkocht aan verschillende personen hier in de buurt wat de auto geen goed deed; de velgen wisselden voor een paar cheapo wieletjes en de algehele staat ging in rap tempo achteruit. Triest hoogtepunt is toch echter wel dat ik een week terug op de sloop het kale casco tegenkwam van deze auto uiteraard herkenbaar aan de kleur en de tankopening. Hier kwam ik nog enkele onderdelen tegen van deze auto. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die foto's van deze auto op hun PC hebben, of op een bepaalde site! Zou wel leuk zijn om die hier te plaatsen.
|
|||
|
|||
Is van een eigenaar uit westergeest geweest.
Heeft nu een golf2 g60. Heeft die golf 3 helemaal gesloopt. is de buurman van ruurd fire and ice vr6.
|
||||
|
||||
De laatste keer dat ik hem zag is zo'n 2 jaar geleden, ik meende in Broeksterwoude. Toen zag hij er al niet te mooi meer uit. Ik heb geen foto's van zijn 'mooie' jaren.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@Ed.Blue: meende inderdaad al dat hij in Westergeest rondgereden heeft.
@Benji: is idd ook van iemand uit B'Woude geweest! En top, al 1 foto!
|
|||
|
|||
ik heb de auto ook nog wel eens op mp zien staan maar dan nog niet gestript... was toen nog kompleet te koop en een maand later ging die in onderdelen weg...
|
|
||||
|
||||
ik dacht heeeeeeee. ik heb nog een hele map hoogeveen foto's maar die waren van 2002
|
||||
|
||||
auto is gebouwd in Noordwolde. daar komt de eerste eigenaar weg. rijd daar maar langs het woonwagenkamp.. staan wel vaker leuke golfjes.. ben zijn naam alleen kwijt
|
||||
|
||||
Appie was ie van.
http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=noordwolde
|
|||
|
|||
Niet van in zn oude tijd, maar een jaar geleden of soow.
Als het goed is heeft lieuwe hier van het forum, die bbsen toen gekocht van die jongen uit broeksterwoude ! Hier de fotos. Lederen interieur staat ook nog op mp. Lederen interieur golf 3 !!
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 15-10-2007 at 08:46. |
|
|||
|
|||
Iemand anders nog fotos met de rsen eronder ?
|
|||
|
|||
was ook niet veel meer. daarom heeft hij hem gesloopt was verrot onder
kwam niet meer door de keurig heen. en ja is mijn buurman rijd nu golf g60
|
|||
|
|||
Jup.. Appie z'n oude golf! Laatste keer dat ik Appie gesproken heb was 2 of 3 jaar geleden op Automaxx Summer Edition.. toen had ie inmiddels een BMW E36 cabrio!
Hier nog wat ouwe doos foto's (allemaal bekende op de foto's trouwens ) http://www.onh.zolties.nl/albums/album142/DSCN0117.jpg http://www.onh.zolties.nl/albums/album142/IMAG0272.jpg
|
||||
|
||||
hier ook nog een foto:
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
zonde de laatste,wat spijtig dat een van de toppers van toen nu niet meer is
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die jongen woont niet in Broeksterwoude, maar zijn vriendin wel en die had bijna altijd die auto mee, nu een licht blauwe golf 3 vr6. En die vriendin heeft die auto (deze ook alweer ) helemaal verneukt. Maar die jongen komt bij lieuwe van de buurt dus zou best kunnen dat hij die bbsen van hem heeft gekocht. |
|
||||
|
||||
Die jongen zijn ouders wonen hier een stukje verderop. Weet verder niet waar hij woont, maar volgens mij niet hier. Hij had wel allemaal plannen met de auto, maar daar is niet zoveel van terecht gekomen Heb de BBS RS van hem overgenomen voor 200€ excl. banden Velgen waren wel in slechte staat wat onderhoud en stoepranschade betreft. Hij wou er toen iets van 16" 6/7 spaaks chromen velgen onder zetten Auto was trouwens niet super netjes. Je kon nog duidelijk zien waar de tankklep origineel heeft gezeten (slecht afgewerkt). Verder waren er nog wel een paar schoonheidsfoutjes, maar dat van die tankklep was wel behoorlijk storend.
De BBS velgen hebben iig een nieuw leven gekregen: (misschien ook al verprutst door nieuwe eigenaar .. wie weet ) |
|
||||
|
||||
Dat is idd een bekende auto, toen in Hoogeveen gezien en daarna nog bij de Streetrace in Drachten bij de mac. Was wel een hele mooie golf! Nadat hij voor de 1e keer op marktplaats stond zag ik hem hier in het dorp met een halve vr6 lip eronder... Daarna regelmatig tegen gekomen en elke keer zag hij er minder uit.
En nu je het zegt heb ik hem ook zien staan op de sloop, stond bovenop de stapel met de kofferklep open waar dat beige leer van de audio inbouw nog te zien was. Had alleen nooit gezien dat het deze golf was. |