|
|||
|
|||
skitzo's golf g60
omdat ik hier de laatste tijd toch vrij veel rond hang zal ik hier m'n project ook maar is neerzetten
het is een originele nederlandse g60 in de voor een g60 vrij unieke kleur namelijk caprigroen voor zover bij mij bekend is er nog maar 1 andere (nederlandse) golf g60 in nederland met deze kleur, maar daar zit inmiddels een 1.8 20VT in de auto heeft nu inmiddels 320.000KM gelopen en (ben ik trots op) het blok en versnellingsbak zijn nog kurkdroog de auto heeft inmiddels al de nodige modificaties ondergaan waaronder: de motor: -max bewerkte g-lader met 68MM pully -268 graden nokkenas(wordt binnenkort vervangen voor een 280) -spaghetti spruitstuk -63MM RVS uitlaat van EPS(zonder kat) met s-rohr eindstuk -HST-tuning chip -grijze injectoren -3,5 bar brandstofdrukregelaar -K&N inlegfilter -actief koolstoffilter verwijdert zoals gezegd komt er binnenkort weer een andere nokkenas in met verstelbaar tandwiel, en zal de retour van de lader opengemaakt worden(twin-inlet) met carterontluchting aansluiting omdat ik even iets anders wilde dan normaal heb ik delen onder de motorkap matzwart gespoten(hittebestendig ja ) en de inlaat van de g-lader is gepolijst aan het onderstel is het volgende veranderd: -7,5JX16 en 9JX16 WRD MESH velgen -green stuff remblokken rondom -60/60 verlaging set met koni geel schokbrekers -gevlochten remslangen liggen klaar voor montage planning wat betreft het onderstel zijn: -schroefset -brembo remnklauwen voor -golf4 remklauwen achter(liggen al klaar) dan nu het interieur en buitenkant: -siglachroom ruiten achter -polo GTI versnellingspook -zwart lederen interieur -electrische ramen(originele set) -enkele ramenlapper(lancia) -achterkant emblemen verwijdert -slotloze deurgrepen -embleemloze grille met rode bies -donkere kruiskoplampen met bi-xenon -heldere rood/zwarte MTS achterlichten ook hier zijn nog plannen zo staat er een compleet nieuw bekleed interieur in de planning interieur is er al maar de levering van de door mij gewenste stoffen is nogal tragisch ICE heb ik ook een beetje, maar is niet het belangrijkste wat mij betreft ik heb: -Kenwood KDC-W7534U headunit met USB aansluiting -Kenwood KFC-P507 240W composet -Kenwood KFC 6907 200W 6x9 in hoedenplank -MTX thunder 2500 in sledgehammerkist -Jl-audio versterker (komt wat anders voor) verder geen idee wat ik er nog over moet vertellen dus hier maar wat foto's
|
|||
|
|||
nice color!
|
|
|||
|
|||
Leuke wagen, mooie kleur !!
Velgen staan hem ook goed. Alleen die grill met het rode randje vind ik niet super.
|
||||
|
||||
Supervet.... Alles klopt aan die wagen..
|
||||
|
||||
Hele dikke golf man!
|
|
|||
|
|||
mooie auto heb je succes er mee..
|
|||
|
|||
Zo'n soort kleur heb ik ook gehad. Was een golf 2 16v. Maar volgens mij was die kleur van mij iets feller. Kan ook aan de foto's liggen.
Verder een nette auto!
|
||||
|
||||
Mijn eerste auto had dezelde kleur
Bewonderswaardige km stand!
|
|||
|
|||
Had haar al een keer gezien [int donker]mooie kleur
Alleen de grill even een orginele in Verder een top auto |
|
|||
|
|||
dank u voor de reacties
ben er zelf erg blij mee aangezien ik hem al een x verkocht heb en met veel mazzel weer heb kunnen terugkopen zoals al gezegd heb ik voorlopig nog plannen zat, dus hij is zomaar niet weg ook
|
||||
|
||||
mooie wagen, wat is het vermogen dan? met al die extra's?
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen
Heeft het blok nog nooit een revisie gehad (met die km-stand )??
|
|||
|
|||
Hele mooie kleur Skitzo. Zie je echt niet vaak.
Wees er maar zuinig op. |
|
|||
|
|||
ben er ook zeer zuinig op
en voor zover bekend heeft het blok nog nooit revisie gehad nog niet iig, volgend jaar ga ik wel een vers blokje klaarmaken vanavond trouwens de drukmeter inbouwen en de mk4 remklauwen reviseren en netjes maken zodat ze erop kunnen
|
|||
|
|||
vandaag met m'n nieuwe achterremmen bezig geweest
en de drukmeter een plaatsje gegeven 8) eerst de remmen heb een setje 38MM golf 4 klauwen op de kop getikt en ben hier vandaag aan begonnen om ze netjes te maken ik heb vandaag gedaan: -1 klauw deels gedemonteerd -1 klauw gestraald -dezelfde klauw in het kader van ik doe maar is niet van die hippe kleurtjes matzwart gespoten(hittebestendig) foto's :P zo zagen ze eruit: na het stralen zo: even het verschil: heb alleen nog ff geen foto van het zwart zijn :mrgreen: planning is om de remmen vrijdag compleet klaar te hebben ook voor gaan ze er vrijdagavond af om gestraald en gespoten te worden en gereviseerd en dan zaterdagochtend weer erop in combinatie met deze: verder vandaag bezig geweest de drukmeter een plaatsje te geven en ik heb er voor gekozen om hem in m'n linker luchtrooster te plaatsen totdat ik heb besloten welke meters ik er nog meer in wil hebben en er een complete console voor komt hier heb ik dus het rooster zelf weggehaald en een houten plaatje ingemaakt welke ik met een stukje zwart leer heb bekleed vind het best geslaagd voor een tijdelijke oplossing :P hij is nog niet aangesloten omdat ik daar geen tijd meer voor had :mrgreen: dus dat gebeurt morgen picca's:
|
||||
|
||||
nice, die drukmeter zo!
|
|
||||
|
||||
zeker mooi detail ja....dat lucht rooster heb je met leder bekleed ofzo?
|
|
||||
|
||||
Dat staat er ja
|
|||
|
|||
mooie g60
grts |