![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedenavond mede VW'ers,
Sinds enkele maanden ben ik in bezit van een VW Golf Mk. II Manhattan ('89). Rijd als een zonnetje, maar hier en daar toch nog een paar punten ter verbetering, voornamelijk in het intereur. Ik zoek hier onderdelen voor, maar heb geen idee waar te beginnen met zoeken. Marktplaats & Speurders hebben mij niet echt geholpen, of ik heb gezocht met de verkeerde termen. Ik zoek (nieuw en/of 2de hands): - Hoes voor over de versnellingspook. - Originele kapjes om over de bouten van de stalen velgen te plaatsen (hoe heten deze?). - Hoedenplank (+ bevestigingen (x2).) Als laatste zoek ik de installatie waarmee je de ruitenwissers regelt (die in het stuur). Mijn 'installatie' lijkt lam te zijn, en kan de voorsproeiers niet meer aansturen, deze tijdelijk omgedraaid met de achtersproeier maar dit is geen ideale permanente oplossing. Tevens vraag ik mij af waar en hoeveel het kost om mijn stalen velgjes te laten restaureren. En als allerlaatste, wat voor 'show' opzetstuk voor de uitlaat zouden jullie aanraden? Mvg, Bernard Last edited by Bernadictus : 28-09-2008 at 19:11. |
|
|||
|
|||
![]() de eerste 2 kun je nog gewoon bij de dealer kopen
maar je zit wel in het verkeerde topic
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn excuses voor het verkeerd posten van dit bericht. Wellicht dat een moderator/admin zo vriendelijk zou willen zijn om het topic te verplaatsen naar de juiste sectie. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb gerestereerde stalen velgen te koop orginele vw mkII et 38 j 6 4x1oo
met banden gr jarno |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik geloof, maar zeg ook al geloof, dat de Manhatan uitvoering bredere banden/velgen heeft dan de standaard II, klopt dit? |
|
|||
|
|||
![]() is orgineel gti dus denk dar die even breed zijn ze zijn donkergrijs gemoffeld (tintje donkerder dan orgineel) ik vraag er 125 euro voor met banden 185/65 14
|
|
|||
|
|||
![]() is trouwens 185/60/14 banden
|
|
||||
|
||||
![]() versnellingspookhoes, kijk is bij je lokale autosloperij.
bedoel je de grijze Vlakke kapjes met klein VW logo? die heb ik liggen. 3 dat zijn je flippers/hendels voor je richting/ruitenwissers. zelfs dat is op de sloop te vinden, net als de andere delen die je zoekt. ![]() |