|
||||
|
||||
(FK) Adapters
hallo,
Wat zijn de ervaringen van het rijden met wielsteek adapters? ik wil een setje 8,5x19 et43 (geloof ik) 5x112 monteren op mijn golf 4 met 15 mm adpeters Zag op ebay voornamelijk FK, ik ken dit merk eigenlijk niet echt goed, en heb verder geen ervaring met het rijden met adapters.. Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Mijn ervaringen zijn prima. Het is wel echt belangrijk dat je kwaliteitsadapters hebt die 100% recht zijn anders trilt jouw stuur constant.
FK adapters heb ik ook gehad en zijn prima
|
|||
|
|||
Ik rijdt op dit moment met mijn Mk3 met FK
En met mijn Mk2 met H&R Moet zeggen het is een wereld van verschil tussen die 2 H&R kost iets meer en levert alles erbij inbus bouten en wielbouten. Daarin tegen krijg je bij FK alleen inbus bouten. De kwaliteit en afwerking is ook stukken beter van H&R dan van FK Dus als je het geld er voor over hebt en je kunt ze krijgen dan zou ik voor H&R gaan. H&R durf ik ook wel vol aan te trekken FK ben ik bang dat ik het schroefdraad kapot trek
|
||||
|
||||
Toevallig vorige week zo'n set gekocht
Ziet er goed uit moet het nog passen. 4 stuks 15 mm 5x100 naar 5x130 met inbussen Iets van 140.- incl verzendkosten |
|
||||
|
||||
Heb de velgen gisteren gemonteerd met de fk adapters, na vandaag een klein stukje gereden te hebben, alle 5 de imbusbouten los getrild!!!?
Het wiel begon te trillen dus merke het gelukkig op tijd.. Zijn er andere die hier last van hebben?
|
||||
|
||||
Nooit last van gehad, rijdt al een hele tijd met 15mm adapters. Wel op moment vast gezet?