|
|||
|
|||
Montage Cult Society strip MKII
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb er eindelijk één binnen en ben er een beetje mee aan het klooien, maar als ik hem gewoon normaal monteer kan ik de klep niet open doen, omdat het slot mechanisme tegen de achterklep aan drukt en dus niet verder open wil..... Gezien bijna niemand zo'n strip heeft zal het wel moeilijk worden, maar dacht vraag het toch ff...... wie o wie?!!! Uitleg/hulp via mail/msn; bobbymellendijk@hotmail.com Gr. Bobby
|
||||
|
||||
Euhm, en wat voor een strip is dit?
|
||||
|
||||
Slot-loze-stip-boven-de-kentekenplaat-langs-met-geintegreerde-verlichting.
Speciaal bedoelt voor 'naar elektrische opening omgebouwde kofferbakken'. Is er geen handleiding bijgeleverd? Volgens mij zijn ze vooral bedoelt om het hele slot weg te laten, en de klep elektrisch te openen... Of kon het ook anders? (met een knopje uit het zicht?) Bei diesen Griffleisten muß die Heckklappenentriegelung selbst gefertigt werden. En is ook verkrijgbaar met onzichtbaar weggewerkte drukknop aan de onderkant. maar die zul je wel niet hebben dan..
Last edited by sjampoo : 07-10-2007 at 21:55. |
|
||||
|
||||
Dat is het hem juist. Met de van Cult Society kan het originele slot nog gebruikt worden.
Ik begrijp uit de tekst dat het niet zo functioneerd als het bedoelt is? Edit: @ Sjampoo: Je edit kwam tijdens het typen van mijn tekst. Even de reactie van de topic starter afwachten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hint: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35233 Bei diesen Griffleisten muß die Heckklappenentriegelung selbst gefertigt werden. Diese Griffleisten sind auch mit unsichtbar integriertem Drücker lieferbar. Montage-, und Lackieranleitungen liegen bei. Ik denk dat de topic starter net de verkeerde versie heeft gekocht?
|
|
||||
|
||||
Als dat ding van kunststof is zoals het originele lijstje en niet gespoten hoeft te worden wil ik hem evt. wel overnemen. Ik heb er nu een van Dietrich namelijk, dat is niks.
|
|
|||
|
|||
Het is gewoon de orginele CS strip,
want het internet adres staat er ook in gedrukt. Voor zover ik weet zijn de CS strippen alleen geleverd waar je oude slot in kan. Voor de verlichting zit een uitsparing net zoals in de oude. Hij valt er dus overheen. Je oude slotje moet je helemaal demonteren en die pas hier precies weer in. Dat is ook goed gebeurd, want hij werkt verder wel. Het probleem is alleen dat omdat het slot er nu gekanteld inzit ik na het monteren van de strip ik het slot niet ver genoeg in kan drukkken, omdat ie tegen de achterklep aan komt. Kan daar ook niks weg slijpen, want dat is gewoon het deel waar ook de wisser inzit. Heb hem via via overgekocht en zat dus verder niks bij. Wil nog even proberen iets te maken zodat het slot er minder diep inzakt en dus misschien wel open kan., Maar hoe ik dat op ga lossen moet ik nog even achterkomen. Arne, hij wordt niet verkocht
|
|||
|
|||
@ Sjampoo,
dat had gekunt, maar dan had ik gewoon mijn oude strak gemaakt. Dan was ik ook goedkoper uit geweest. Ik heb voor op mijn deuren de grepen van een 4 deurs MKII achter gedaan dus heb geen sloten meer. Dit was in mijn ogen juist dé oplossing, was zo lijkt het wel clean, maar kan ik er in alle tijden in inden nodig
|
|||
|
|||
Misschien kent iemand de persoon die bij deze auto hoort??????
Hij heeft er ook één opzitten namelijk Met de 20vt. Ik weet wie er bij hoort, maar gezien het meeting seizoen een beetje over is denk ik niet dat ik de kans nog krijg om het hem zo te vragen.
|
||||
|
||||
Dat is Arno zijn mokkel hij heeft zelf die type 1 met zender pakket die zilvergrijze.
|
|||
|
|||
Klopt,
dat is hem ja Enig idee hoe ik hem kan bereiken???
|
|||
|
|||
Misschien een idee om je probleem te illustreren met wat foto's, dan wordt het voor velen iets duidelijker en kunnen we/ze je beter helpen!
|
|
|||
|
|||
Dat heeft geen zin.
Het zit zo op een plek dat foto's maken onmogelijk is. Mensen die weten hoe het in elkaar zit hebben genoeg aan deze info. Ik moet gewoon iemand hebben die dat zelf ook heeft gemonteerd, maar aangezien er daar maar een paar van zijn...
|
||||
|
||||
Ok,
Even voor de duidelijkheid er zijn 2 varianten van cult society 1 waar het orginele slot kan blijven zitten ( voor autos zonder centrale vergrendeling ) 2 waar het slot helemaal weg moet ( voor autos met centrale vergrendeling ) Ik weet niet welke versie je hebt maar ik heb op mijn golf de 2e versie zitten, Heb het complete solt verwijderd er een elektrisch motortje in gebouwd, Niet dat autostyle zooi gebruiken met een magneet want dat is waardeloos. Je kan B.v. een motortje van een golf 4 pakken waar de tankklep mee word geopent, kan je op een goeie sloop halen voor 3 tientjes bij de vw betaal je al gauw 6 tientjes. Hoop je beetje geholpen te hebben, als je nog vragen hebt laat maar wat weten. Gr. |
|
||||
|
||||
Even een vraagje tussendoor, zijn die dingen blank polyester en moet het nog gespoten worden of zijn ze van kunststof zoals origineel?
|
|
|||
|
|||
*edit* Ik heb dus de 1e.
Die waar het slot gekanteld in komt zodat je hem niet ziet en je dus vanaf de onderkant de klep open kan maken Zoals ik al toegelicht had is een motor geen optie, omdat ik voor ook al geen sloten meer heb en ik er ten aller tijde in wil kunnen, indien moegelijk via de achterklep dan maar! Snap ie Arne, zie foto...
******* **** Last edited by Dr.Bob : 09-10-2007 at 15:07. |
|
|||
|
|||
Even wat foto voor alle duidelijkheid om welke strip het gaat....
Het slotje zit er dus al wel in, maar kan hem niet verder indrukken, omdat ie dan tegen de klep komt! Had hem extra nog niet gespoten, omdat ik hem eerst pas wou hebben....
|
||||
|
||||
Bob, dan heb je dus de eerste. Je zei immers, het originele slot met drukknop moet er gekanteld weer in.
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk poste je dit voor het zien van de foto's