|
|||
|
|||
mening hierover?
ten vroegste binnen een jaar kan ik misschien eigenaar worden van dit golfje:
met de bijnaam pink fear voor de liefhebbers Ik zou graag eens jullie mening willen weten hoe jullie het zouden aanpakken. Probleem is: ik heb maar een beperkt budget. Voor aftermarket spullen zou ik, laten we zeggen toch zo'n 1000 euro kunnen uittrekken omdat ik nogal veel geld ga kwijt zijn aan 'restauratie stukken'. Dus mijn vraag is: 'laat jullie ideen maar de lopende band over deze golf 3 met een budget beperkt tot 1000 euro'. P.S: iemand een idee hoeveel een amateur lassaparaat dat bruikbaar is tijdens een restauratie kost? |
|
||||
|
||||
Droppen met een schroefsetje en dan brede steelies eronder in dezelfde kleur als de beschildering
|
|||
|
|||
eerste mening is binnen:
- verbreed staal - schroefsetje EDIT: juist even nagepluisd en volgens mij komt da wel over den 1000 euro hé Stel da je 500 euro rekent voor een verlaging (liefst wel ne gekeurde) dan hebt ge 500 euro over voor nieuwe banden + kost van het staal te laten verbreden.... Ga ook zelf maar eens een voorstel in de groep gooien, geef jullie mening maar: - droppen, zoals eerder gezegd met een budget van 500 euro - een leker old skool setje op de kop tikken met redelijk goede banden (en nu bedoel ik: voor later, dus aanbiedingen en zo zijn niet nodig) voor max. 300 euro. - heb ik zo'n 200 euro over... Wat denken jullie: autoke mat rollen? Want de auto gaat zoiezo een nieuw kleurke moeten krijgen gezien ik de carro hier en daar ga moeten restaureren. Last edited by golfke : 11-10-2007 at 19:56. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
krijg je of koop je die auto ?
|
||||
|
||||
mat zwart rollen naar beneden halen en een leuk setje velgen monteren. de rest van je budget in onderhoud steken.
|
|||
|
|||
tussen haakjes kopen. Voor 200 euro en er word niet meer over gesproken ws als hij redelijk veel onderhoud nodig heeft kan het misschien nog lager worden en heel misschien zelfs gratis... @ rene: iedereen moet ergens beginnen, niet iedereen kan met een perfecte basis beginnen he! @ G-eert-40: had ik al zoiets in gedachten maar wou julllie mening wel eens weten. Qua matte kleurkes heb ik zo'n twee kleurkes in't koppeke:
- army green (nie orgineel kweet het maar zo'n vette kleur... - een soort matgrijsblauw achtig.... - matzwart (heb da kleurke ook men velo zitten en maar hoe't op een auto staat? Qua restauratie en dergelijke zou ik zoiezo 't een en ander dichtlassen en strak plamuren dus ja.. Last edited by golfke : 11-10-2007 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Is die kleur waar de auto in staat gespoten of is dat een grote sticker ?
|
||||
|
||||
[QUOTE=golfke]Qua matte kleurkes heb ik zo'n twee kleurkes in't koppeke:
- army green (nie orgineel kweet het maar zo'n vette kleur... - een soort matgrijsblauw achtig.... - matzwart (heb da kleurke ook men velo zitten en maar hoe't op een auto staat? QUOTE] denk dat alledrie de kleuren wel goed zouden staan. dat mat grijs-blauw-achtige heb ik eens op een polo 2F gezien. beetje de kleur van volksforum lay-out.
|
|||
|
|||
idd, da lichtste blauw van vw forum komt het er dichtste bij. Het blauw heeft eigenlijk een soort emotionele waarde voor mij: mijn oma (die was mijn tweede mama, had er een zeer hechte band mee) is een tijdje geleden gestorven en ik zou graag als eerbetoon voor haar een auto compleet 'restaureren'. En haar lievelingskleur was lichtblauw, snap je een beetje waar het punt zit?
|
|
||||
|
||||
deze kleur bedoel ik
|
|||
|
|||
heb zelf wat zitten puzellen en wat denken jullie hiervan:
- weitec vaste verlaging, 60/40 of 80/60 variant, komen allebij rond de 410 euro uit dus.... (P.S: mag weitec voor de keuring? - 15" old skool setje, velgjes uit de jaren 90 dus (bmw honingraat modellkes en dergelijke... Heb al gemerkt als je kunt zoeken da ge ze voor ne leuk prijsje kunt vinden - en natuurlijk als het budget het nog toelaat (hopelijk wel) den sticker eraf sleuren (is dus ne sticker ) en hem mat rollen met bootlak... Kleurke twijfel ik nog...Iemand foto's van een mat gekleurde golf 3? Ga nog eventjes zoeken in het vw forum gallery maar als iemand mij kan helpen... |
|
||||
|
||||
Schroefset laag, scoor een setje honinggraatjes voor weinig en spuit die in dezelfde kleur als je de auto doet, namelijk luchtmachtgrijs. Beetje zo'n F16 kleurtje. Doet het wel goed denk ik.
|
|||
|
|||
zou idd ook wel een leuk kleurtje zijn....
|
|
||||
|
||||
watvoor kleur zit eronder?
|
|||
|
|||
orgineel bordeaux van vw maar ik wil wel niet weten in welke staat
EDIT: gisteren naar een mega saai familiefeest vandaar de late postdatum En met de hulp van jullie denk ik dat dit toch wel het belangrijkste is wat er zal moeten gebeuren: MOTOR: zorg voor een later, die wil ik als eindwerk oftewel deels opbouwen (indien mogelijk) of een nieuw blok steken. In alletwee de gevallen zou een kleine pk winst gewenst zijn (alhoewel het niet mag in belgie ONDERSTEL: deze zou ik willen voorzien van mijn al eerder voorgesteld vast weitec (of eventueel kw, zie nu ook dat ze er aanbieden) in de 60/40 variant. Iemand voorbeelden van een golf 3 die 60/40 verlaagd is, heb er al enkele (onduidelijke) voorbeelden gezien misschien heeft er iemand duidelijke Want mij lijkt 60/40 nog wat hoog maar dan zou ik moeten kiezen voor de 80/60 variant (vast) wegens budgetaire en reglementaire redenen... VELGEN/BANDEN: eerder gezegd: een 'goedkoop' 15" honingraat setje LAK: heb het beslist: gaat een mat grijze tint worden. Dit om twee redenen: blauw staat wat te mietjesachtig, legergroen is niet orgineel en matzwart vind ik enkel mooi staan op kleinere auto's, genre polo en daarmee bedoel ik vooral oldtimers. Bedankt voor de tip van de f16 tint. Damn nice EXTERIEUR: gaat vooral ontroest worden en hier en daar gecleand worden. Voorstellen? Hulp of dergelijke? Comments mag altijd! Last edited by golfke : 13-10-2007 at 09:01. |
|
|||
|
|||
ben eventjes al die fysica, nederlands en engels kotsbeu ( ) dus heb efkes zitten surfen en heb een leuk voorbeeldje gevonden van 60/40:
en hopelijk word hij iets in die aard (maar dan wel in't matgrijs of iets dergelijks): wat denken jullie doen of niet doen? Vind ps dat hij wel nog wat 'te veel' spatie heeft bij 60/40 tussen de kassen Maar gaat 80/60 niet schuren in de kassen met 15" lm? |
|
||||
|
||||
Met 80/60 kan je erg breed gaan hoor, dus zal vast niet zo snel gaan schuren. Het bovenste voorbeeld vind ik wel het mooiste, dus zonder booskijker.
|
||||
|
||||
waar kom je ergens vandaan? wat hulp kun je bij ons eventueel wel krijgen (zondag sleuteldag). ik woon net over de grens bij roosendaal.
|
|||
|
|||
kwoon in west-vlaanderen Maar toch bedankt voor 't aanbod! Iemand voorbeelden van golfjes (3de generatie) met vaste verlagingsets (als het eventjes kan ook zeggen hoeveel hij verlaagd is en welke velgjes erronder zitten) om mij een beeld te vormen wat mooi/verantwoord is. Thanks alvast
|