![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik bied hier mijn nette, leuke, retro polo 2 uit 1990 aan. dit omdat ik er al een tijdje mee rijd en weer eens iets anders wil.. wat info over de polo: interieur: -polo zwart/grijs gt interieur , met gebruikerssporen -polo gt stuur -polo gt dash, met toerenteller -panasonic cd speler, 4 kanaals versterker met infinity speakers in de hoedenplank. exterieur: -3 jaar geleden gehele buitenkant gespoten, enkel wat beginnende roest plekjes in de deuropeningen -achterklep emblemen weg, plus achterruit zonder ruitenwisser uitsparing!! -rechts engels achterlicht -originele uitlaat met s-rohr -grill zonder verstralers -voorkant/zijkant witte pinkers -chrome golf1 spiegel aan bestuurderskant, bijrijderskant geamputeerd -chrome antenne -verlaagd harmonica dakrekje -15 inch clio speedline velgen met goede nankang 165-55 bandjes -half jaar oude gt cupline verlaging 80/60 motorische is de auto goed. het is een 1,3 benzine motor met ongeveer 250xxx km. zit net nieuwe apk op tot maart 2009. afgelopen jaar bijvoorbeeld gehele remmerij vervangen rondom incl nieuwe remleidingen. nieuwe waterpomp,v-snaar, radiateur, koppakking, thermostaathuis, fuseekogels enzo. auto is technische gewoon goed in orde. paar kleine puntjes zijn de kleine roestplekjes in de deuren en de bijrijderskant kan vanaf de buitenkant niet geopend worden, wel vanaf binnenkant(slot waarschijnlijk niet goed) het liefste wil ik de auto ruilen, met of zonder bijleg, tegen een andere leuke vw daily. bij de auto zitten nog losse onderdelen bij zoals orginele deurbekleding zijruiten zonder stikkers, orginele teller, grill met verstralers enz auto op orginele staaltjes. prijs is dan 1250,- auto op de clio's, prijs is dan 1650,- liefste reachtie per pm of email (rick_pintenman@hotmail.com) hier natuurlijk ook nog wat foto's groeten rick ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |