#1
|
||||
|
||||
GT Cupline schroefset; iemand ervaring mee?
Voor de Jetta ben ik op zoek naar een ander setje schokbrekers. Nu kwam ik op Ebay.de schroefsetjes van GT-Cupline tegen. Nu ben ik bekend met Supersport schroefsetjes en dat is te stug.
Nu ben ik eigenlijk benieuwd of iemand bekend is met GT-Cupline schroefsetjes. Zelf heb ik een vaste verlaging van GT-Cupline onder de Passat, en dat rijdt relaxt De bedoeling is om niet extreem laag te gaan (zit nog te twijfelen tussen 60/40 en 40/40). Nadeel van een diesel is dat het blok nogal laag in de auto hangt (vind ik persoonlijk ), vandaar dat ik niet lager dan 60 wil. Dus kom maar op met die reacties/ervaringen
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#2
|
||||
|
||||
Als je toch niet lager wilt dan 60, waarom pak je dan geen vaste set?
En ik vind supersport niet echt megastug hoor (heb geen ervaring met andere ofzo, maar ik ben er al aan gewend ) Je kan het een keer komen testen
__________________
Jetta MK 1.5 automaat '83 PROJECT |
#3
|
||||
|
||||
Klopt, kan net zo goed een vaste set nemen. Maar het is wel stoer dat je kan zeggen dat er een schroefset onder zit he
Supersport stug... misschien komt het bij mij wel omdat ie nog maar 2cm draad over heeft. Hoe laag zit jij met je Jetta?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |