|
||||
|
||||
Gezocht:BBS RS 16inch
Gezocht:BBS RS 16inch
Hierbij ben ik op zoek naar een setje BBS RS (3-delig) in 16 inch Staat van de velgen maakt niets uit als ze maar recht zijn.... Reden is misschien toch andere velgen onder mijn GOlf 3 en dan alles hoogglans laten verdichten in minimaal 9/9,5 of 10j randen... Alvast bedankt, Henk Wassenaar Last edited by henkwassenaar : 23-07-2007 at 17:54. |
|
||||
|
||||
IK dacht dat cultwheels nog een setje te koop had staan op de site.
|
|
|||
|
|||
moet je op deze site eens even kijken.
daar staat een dik setje 16 inch tussen met minimaal 9J randen. http://www.felgenmann.de/BBS.htm |
|
||||
|
||||
UP :roll:
Het liefst moet het steek 5x130 porsche zijn,met een zo hoog mogelijke et waarde van rond et 49/54 en et 59 |
|
|||
|
|||
dus geen 4x100
|
||||
|
||||
Quote:
Geen steek 4x100 meer........ omdat met een steek van 5x130 omboren kan en met een hoge et waarde kan ik zo groot mogelijke buiterand krijgen en dat is wat de bedoeling is. 4x100 heeft gewoon een 15 inch hart met een 16 inch rand waardoor hart wat kleiner is!!!! |
|
|||
|
|||
moet je eens bij cultweels zien die heeft nog wel setjes te liggen.
|
||||
|
||||
Quote:
gister al geweest.....zijn al druk bezig met zoeken en hij ook voor mij..... Dan gaan mijn 16 inch artec s-1 in de verkoop als ik ze vind!!!!! |
|
||||
|
||||
Als je de harten wil omboren heb je dan niet meer aan een lage ET?
|
|
||||
|
||||
Ik weet nog wel een setje RS'en in 16" te koop, steek 5x130. 8,5 en 9,5" breed meen ik.
|
||||
|
||||
Ze zijn niet zo breed als jij wil maar is in ieder geval wel een setje wat tekoop staat:
http://auto-diversen.marktplaats.nl...3D%3D&fta_ind=3
|
||||
|
||||
ik krijg vanavond weer enkele sets binnen, zal eens kijken wat erbij zit.
|
|
||||
|
||||
Ik moet een hoge et waarde hebben en perse 5x130 voor omboren...
Er komen nieuwe randen op dus heb ik nix aan hoe ze er uit zien....Worden helemaal compleet hoogglans verdicht met 9 en 9,5j minimaal..... Dus wie nog iets heeft liggen...maakt niet uit hoe ze eruit zien,als het maar 16inch is met porsche steek en hoge et.. Alvast bedankt, Henk Wassenaar |
|
||||
|
||||
Quote:
?????? |
|
||||
|
||||
Hee het is geen 5 x 130 maar bij stroeve ligt een set 16 inch 5 x 100 met de juiste et...... en ook al helemaal hoogglans verdicht voor 1400 euro geen geld dacht ik.......
|
||||
|
||||
Henk, zie pb
|
|
||||
|
||||
Quote:
je inbox zit vol......... Quote:
Hmm klinkt interessant!!! Er moeten zoizo nieuwe bredere randen op en worden helemaal hoogglans verdicht!!! Wat is het verschil met de bolling wat jij bedoeld?? Msn:henkwassenaar18@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Quote:
is 5x112 met et 35 |
|
||||
|
||||
up niemand??
|