|
||||
|
||||
Golf 1 met Schmidt 8J
Gaat onder een golf 1 gti 8j schmidt wielen passen met een et van 20 of gaan die buiten de kasten uitsteken zodat verlagen weer slecht mogelijk is??
Gr GertJan |
|
|||
|
|||
Voor zal zeker uitsteken!
|
|
||||
|
||||
ik heb 14 inch 8J ET 20 onder mijn golfje, , rondom steken ze zo'n 2cm buiten de schermen. heb daarom ook overal wielkuipranden geplaatst.
en met de schroefset is hij stug genoeg om niet aan te lopen in de schermen. zonder de schermen: (terwijl wat herstel werkzaamheden) met de schermen:
|
||||
|
||||
Ligt er natuurlijk ook aan hoe veel inch de velg is.
|
|
|||
|
|||
Quote:
!! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Uh... nee dat heeft er geen fuck mee te maken (als je refereert aan de wieldiameter )
|
|
||||
|
||||
het zijn 15 inch maar dan de schmidt revolution modernline
|
|
||||
|
||||
je hebt pb,
en mijn schmidt velgen waren trouwens 14" 7 en 7,5J Succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
You're damn wright ! |
|
||||
|
||||
Met et 20 en 8j velgen, gaan je velgen zobiezo uitsteken. En met 15" kun je dat wel laag gaag net als wat ArjenE zegt. Maar wij weten natuurlijk niet hoelaag jij wilt. Als je lager wilt kun je beter een hoger et waarde nemen.
|
||||
|
||||
Ja ben aan het rondkijken heb nu originele bbs rs met 7 j en 7,5 achter en dit loopt aan. Heb geen zin meer in bumpstops etc en wil een maat die goed past. dus mensen die id en hebben voor een mooie maat
|
|
||||
|
||||
Dit gaat zeker aanlopen, ook als je niet heel laag gaat, wat dan weer niet mooi eruit ziet.
|
||||
|
||||
Ik heb er totaal geen problemen mee hoor.... 8J ET 20.. met 195-45-15 bandjes..
|
|||
|
|||
Ik heb ats 8j et 1, komt goed naar buiten.. maar daar houden we van.
|