|
||||
|
||||
ron's editon one project
nou heb me net voorgesteld kunnen we hier verder gaan.
vorige winter mijn wielkastkappen en sideskirts aangepakt/ nieuwe erop gezet . was er dit jaar weer een winter. haha klote zooi maar even terzake ik heb hem dus weer van de weg afgehaalt en weer aan iets anders begonnen dit werd dus de motor. hij blijft natuurlijk hetzelfde/geen 20v dusss wandt geld groeit me niet op mijn rug maar we hebben mm dus opgeknapt dat betekent kop uit elkaar gehaald nieuwe klepstoters erin gezet rubbers en weet ik het wat er allemaal nog meer zit.was in ieder geval een fixe rekening van paar honderd euro dus er zijn wat nieuwe spullen opgekomen dit hebben we samen met een kameraad van mij gedaan die is automonteur bij skoda. de onderdelen die onder de kap goed in het zicht zitten ook er af gehaald. en die gestraald en gespoten. wat een werk pfffffff maar ik ben er vanaf wand hij wordt vandaag of morgen afgesteld en dan moet die weer perfect lopen hopen we dan maar ik zal foto's plaatsen van alles bijna alles de cilinder kop het onderblok zonder verf na dit onderblok schoongemaakt te hebben pffffffffffffffffffffffffffffffff heb ik het geverfd met speciale verf wat een plaatje haha aandrijfashoes meteen ook maar vervangen was nodig toen rest van de onderdelen gelukkig heb ik een super lieve vriendin die alles heeft afgeplakt van de onderdelen en geholpen met ontvetten bedankt daarvoor schat je bent de beste toen is het allemaal zo geworden nou naar dit allemaal gedaan te hebben konden we rustig aan beginnen met een flink aantal flessen bier in het elkaar zetten joepie helemaal in elkaar nou toen kwam het, het starten haha helemaal geen probleem statrte meteen toen sleutel alleen al aanraakte maar toen ie warm was gedraaid en de vin aan sloeg begon die raare geluiden te maken snel uitgezet ventilator eruit gehaald was klein beetje zand in motortje van vin gekomen vandaar gerammel. dat opgelost. nu loopt die perfect stationeer vanaaf wordt die afgesteld. yes nog fototje met winterwielen nou is ie bijna klaar en ik ook met dit verhaal duss laat horen wat ik fout heb gedaan of wat jullie ervan vinden foto's allemaal met telefoon dus beetje ruk kwaliteit maar moeten jullie het maar mee doen. trouwens auto in van dubweiser(willem) geweest dan herkennen jullie hem mischien hier nou nog een foto's hoe er over 2 maandjes weer uitziet ooo ja luchtfilter gaat er ook nog af en komt gewoon bak weer voor terug |
|
||||
|
||||
strak bakkie
iigv goede tijds investering gedaan blokje ziet er echt weer goed uit ! |
|
||||
|
||||
Quote:
haha dankjewel veel tijd bloed zweet en tranen maar dan heb je ook wat |
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer strak uit Ron, daar heb je goed je best op gedaan
Nu nog even wachten op mooi weer en dan eens even een mooie fotoshoot maken met de 2 Edition's |
|
||||
|
||||
Heel mooi !!!! Maar maak alsjeblieft die klepdeksel zwart !
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat weet ik ook niet heb ik eerst gehad. heb hem extra mee zilver gemaakt mijn smaak. ik vind mooier |
|
||||
|
||||
Heel gaaf autootje, knap gedaan
Veel plezier dadelijk na de winter met je 'nieuwe' motor
|
||||
|
||||
Mooi wagentje met een frisse motor ! (H)
|
|||
|
|||
Quote:
was ook mijn idee verder ziet er top uit |
|
|||
|
|||
mooie wagen !
|
|||
|
|||
nette mk2 heb je weer.
|
||||
|
||||
Die is dus weer goed terecht gekomen. Vond hem al mooi toen Willem hem nog had. Maar wat je er van gemaakt hebt doet er niet voor onder.
Wielen zijn super, toch maar niet verkocht. Had zoiets vernomen van Willem.
|
||||
|
||||
Goed bezig! Ziet er weer mooi uit dat blok!
|
||||
|
||||
Quote:
welke wielen bedoel je denk die schmidtjes of niet?? ooo hahaha je bedoelt auto ja zwaar over getwijfeld om hem weg te doen maar laterna gedacht waarom eigenlijk reed er bijna niks meer mee maar ja opzich, dat is juist de bedoeling hahaha. Last edited by wob/fireandice : 18-01-2008 at 12:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
haha ja dat lijkt er verdomd veel op. maar net niet hetzelfde haha maar is ook een mooie auto heb je hem nog? Last edited by wob/fireandice : 18-01-2008 at 12:29. |
|
||||
|
||||
KKKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTT
WOUTEN net deze week mooi mijn schmidtje's weer er onder gedraaid zag er weer super uit. bbs liggen nog mooi op zolder te wachten voor het echt mooie weer. waren we vrijdag wezen stappen op de snorfiets. terug in het dorp beland. staat er politie neeeeeej he dacht ik want had flink aan tab gehangen . dus mee naar bureau daar blazen zeggen ze, heb je een rijbewijs. ik zeg ja dat heb nou dan lever dat maar in. dus binnen 10 dagen wordt bepaalt wat er mee gedaan wordt net deze week geregeld met roadwarrior voor een edition interieur. maar dat zit er niet meer aan erg klote. dit was het weer zover foto's met schmidtje's volgen nog wel als de auto dalijk half jaar binnen staat maar hoop het niet groeten |
|
||||
|
||||
Kutwouten? Eigen schuld!
|
||||
|
||||
nja zo goed als in de auto mag je op een brommer/scooter ook niet drinken.
nja is wel terecht, spijt me zeer.... wel dikke edition hoor!! ziet er goed uit dat motortje
|
||||
|
||||
faaaack! echt zwaar klote ron! hoorde het al van willem. Hoop voor je dat je het snel terug krijgt!
groet Joris |