|
||||
|
||||
Stadslicht in knippers
Ik wil graag mijn stadslicht verplaatsen naar de knippers voor. Nu weet ik dat er hier ergens een topic over is, maar ik kan het niet vinden?? Iemand van jullie die het nog weet te vinden, of gewoon een mooie duidelijke beschrijving heeft van hoe en wat?
Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt t hier uitgelegd, heb t niet helemaal doorgelezen.
http://www.volksforum.com/forum/sho...icht+stadslicht Last edited by Auke : 22-09-2007 at 20:52. |
|
||||
|
||||
Marco, zo simpel als wat!
Je haalt even 2 fittinkjes, boort een gaatje in je knipperlicht en lijmt of drukt het fittinkje in het gaatje.. Dan koppel je de kabeltjes van je oude stadslicht af en die verleng je. Die sluit je aan op het fittinkje in je knippers, en voila!
|
||||
|
||||
zoiets bedoel je ?
|
||||
|
||||
Quote:
Wel dus . Binnenkort maar eens ompielen dan.
|
||||
|
||||
Quote:
Jep dat, dat vind ik super . Jij ook op de benji way bezig geweest dan?
|
||||
|
||||
Ja hoor ,alleen heb ik er doorvoerrubbers voor gebruikt ,waar de fittingen ik komen .
Ik heb wel de kabeltjes voor de originele knippers verplaatst naar de andere kant van de knipperlichten ,anders krijg je de stadslichtpitjes niet aan de buitenzijde van je knipperlichten . Dan gebruik je het oude kabeldoorvoergat voor je stadslichtfittingen ,en dan boor je een nieuw gat achter de fitting van je knipperlicht . Is binnen een half uurtje klaar Ik had al stadslichtfittingen in knippers van de auto's toen ik net 18 was trouwens ......
|
||||
|
||||
Quote:
Ervaren dus . Wat bij jou een half uur kost kan bij mij wel een halve dag kosten haha, maar ik zal wel eens even ompielen binnenkort.
|
||||
|
||||
Ach joh, zo klaar. En het resultaat is super! Ik meende dat alle Friezen dat 3 jaar geleden al hadden Anders kom je maar eens langs, help ik wel een handje.
|
||||
|
||||
Quote:
3 jaar geleden reed ik nog in bmw rond, dus toen was dat niet belangrijk! BTW, was wel een grijze met een L op dak
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 02-09-2007 at 14:06. |
|
|||
|
|||
Je kunt er ook een lampje in pielen met een dubbel gloeispiraal... hoef je alleen maar een beetje te solderen en niet te boren in je knipperlicht!
Wat ook nog mogelijk is, is met weerstanden en dioden gaan werken, dan krijg je het zoals op ebay te koop is (zoek maar eens op standlicht geloof ik) |
|
||||
|
||||
Had ik ook in de passat ,daar paste een fitting in van een achterlicht van een ford Focus,met rem/achterlicht werking (21/5 w) .
Alleen past zo'n fitting niet in een knipperlicht unit van een golf met dunne bumpers ......
|
|||
|
|||
Ik heb bij mijn golf 3 fittingen van mijn zij knippers in mijn knipperlichten gezet en samen met mijn stadslicht aan gesloten....
|
|
|||
|
|||
ik heb een set amerikaanse knippers liggen
zitten ook lampjes in met dubbel gloeispiraal plug en play nee marco het is een set voor dikke bumpers |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga er natuurlijk geen dikke bumpers voor monteren gek . Maar het komt al goed, binnenkort us runninglights... Stadslicht en knipper in 1 fitting