|
||||
|
||||
40MM verlaging...
Met de search functie vond ik geen duidelijke foto's van een MK1 met 40MM verlaging, ik heb veel foto's gezien maar ben niets tegen gekomen waarbij 40MM vermeld staat.
Wie heeft er voor mij een paar foto's van een MK1 met 40MM verlaging? Wil zo een set zelf monteren alleen heb nog geen duidelijke foto's gezien. alvast bedankt...
|
||||
|
||||
kijk hier maar even.
ik heb mijn beide golfjes 40mm verlaagd. de jetta binnenkort ook. setjes zijn van weitec http://www.vwforum.nl/modules.php?n...wtopic&t=55059/ |
|
||||
|
||||
Bovenstaand met 175/55/15 banden, 15"/6J/ET35 Bovenstaand met 165/50/15 banden, 15"/6J/ET35
|
||||
|
||||
Die van Ruurd(fire and ice VR6) is ook 40 mm verlaagd, staat in verkoop topic.
|
|
||||
|
||||
Gijs, hoe veel lager zou je in principe nog kunnen zonder aanlopen, heb straks wel 7J ET 28 met 165/50.
Gr. Ron
|
||||
|
||||
Met 7inch brede velgen zou ik niet weten. 2cm lager moet niet zo'n probleem zijn. Met die 15inch stalen velgen ga ik straks nog veel lager; denk nog zo'n 4cm lager dan op de foto
|
||||
|
||||
oke, bedankt voor de foto's...
Voor haal ik denk ik 1 ring van de set af, zodat de auto iets naar voren hangt. de set die ik heb gekocht is een 40/40 set. Als ik er 1 ring vanaf slijp aan de voorkant, op hoeveel MM zou ik dan uitkomen? en is dat wel veilig? (niet dat de veer los komt te hangen als de auto ver uitveert)
|
||||
|
||||
watvoor set heb je dan.
mijn weitec kun je achter in 5 standen zetten. heb ze zelf in het midden staan en de golfjes staan iets voorover. slijpen zou ik nooit doen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb gewoon losse verlagings veren op orginele schokdempers, aangezien mijn budget aan de lage kant is omdat ik me geld nog voor andere dingen nodig heb (en het van mij na schoolse bij baantje moet hebben ) Daarom dacht ik 1 ring af te slijpen, want dan hangt ie toch wat naar voren. Zal hierdoor me remgedrag veranderen? Of zal de veer los gaan hangen als de auto uit ze veren hangt (als ie op de brug staat met wielen los)
Last edited by Mitta : 14-02-2008 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Niet aan afslijpen beginnen. Wegligging wordt dan waardeloos en het is niet goed voor de APK omdat, inderdaad, je veren los komen te hangen.
|
||||
|
||||
dat weitec setje heeft mij 320,- euro gekost (is een complete set)
ik zit zelf ook nog op school en werk ook alleen op zaterdag. |
|
||||
|
||||
Slijpen moet je idd niet doen, kan je beter een ander setje kopen die wat lager is.
Ik heb meerdere sets op voorraad, nieuw en gebruikt en ook compleet met kortere sportschokdempers...
|
||||
|
||||
Oke, dan gaat ie gewoon op 40MM rijden, set is al onderweg namelijk... (en geen spijt van:P)
|
||||
|
||||
hier heb je gelijk wat je wilt , t zijn deze veren namelijk