![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() staan naar mijn idee al een hele poos tekoop... maar je zou zeggen dat het een mooie deal is...
|
|
||||
|
||||
![]() Staan er inderdaad al een tijdje op, die witte heeft ook al eerder te koop gestaan.
Zijn vast wel twee nette golfjes van te maken!
|
||||
|
||||
![]() 3x import.....best jammer,anders was het zeker interessant geweest..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() heeft ook een groene gehad een flinstone wagen
![]() die zwarte is aan gelast op meerdere plekken die andere 2 weet ik niet dat was ff info ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb een spaanse GTI, is deze minder waard als een Nederlandse wanneer ik deze hier importeer??? Ik denk van niet, een auto waar nooit aan de carroserie gelast is en geen rottigheid heeft is ook wat waard! ff on-topic vind t behoorlijk wat geld voor deze auto's en geen sympathieke advertentie.... grtn yal |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eigenlijk een eindeloze discussie,ieder heeft er zn mening over wat waarde heeft en wat niet,maar mijn voorkeur gaat uit naar een GTI 1 dat origineel PON geleverd is,mede doordat ik de voorkeur heb dat ik het bouwjaar wil kunnen aflezen aan het daarbij behorende kenteken... Zegt niet dat import slechter oid is...totaal niet,maar zo denk ik éénmaal over.... ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die groene kermitt heb ik aan m verkocht hij nam m ook nog mee ook , ik allang blij die auto is kansloos , dus jij bent bij mij langs geweest toen ![]()
|
||||
|
||||
![]() gozer uit aalten had hem daar ben ik toen wezen kijken
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja idd in aalten bij dat autobedrijf achter had ie m staan , zou me nix verbazen als 1 van deze gti's het kermitt nummer derin heeft zitten ofzo
|
||||
|
||||
![]() ![]()