|
|||
|
|||
Golf 2 Rat Gti te koop
ik ben toch wel benieuwd wat jullie voor mij golf willen geven:
het gaat om een Golf 1.3 op kenteken. (SX-PH-52) Er is een 1.8 8v(ev) ingekomen. Km 185*** remmerij is overgezet van een gti. Interieur is van een gti. Verlaging van FK 80mm voor 60mm achter. Nog geen jaar oud. 15" staal corrado staal veerpootbrug voor Nieuwe olie. Nieuwe distributie en v-riem. K&N inleg filter. Spaghetti Spruitstuk van Hartmann Racing S-bocht Einddemperd. Hertz 13cm CompoSet. Jbl Gt4-12 en Jbl versteker. Alpine Cda-1000R Navigatie Klapscherm, 1 Farad Condersator. Nokia Ck7-W Bleutooth Carkit. US Front(Van na 1987) Embleemloos Aero Grill Ami voorbumper. Verlicht vliegwiel. CV op afstand. Slotloze klinken. De kleur is zijde glas blauw. De auto verkeerd in zeer goede staat. Is zonder problemen de apk doorgekomen. meer foto's volgen nog. Evt Vragen kunnen via Pb of via mail. VRAAGPRIJS: 1400 euro Zonder Navigatie:1250 euro Zonder audio: 1100 euro Last edited by timh : 29-07-2007 at 21:17. |
|
|||
|
|||
up en update
|
|
||||
|
||||
Verkoop je de navi evt ook los?
|
||||
|
||||
hoelang wil je die auto vast houden?? heb er intersse in zonder audio zonder navi.
kun je me misschien wat meer foto`s door sturen??? gr ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
navigatie in combi met de rest van het geluid??? en wat heb je er voor over??? en @ polo power heb je pb's be-antwoord |
|
||||
|
||||
Jep hoop dat alles gaat lukken zijn we beiden geholpen.
vriendelijke gr, en als ik nog wat moet weten over de auto dan lees je het wel in je mailbox. gr ronnie.
|
||||
|
||||
hoop snel af te kunnen spreken verheug me zeer om de auto te zien.
gr ronnie
|
|||
|
|||
is deze auto al verkocht??
|
|
|||
|
|||
er werd gezegd van wel maar mijn pb's worden niet beantwoord dusz
|
|
||||
|
||||
heb lang geen reatie meer gehad van jou maar ben maar zeker dat ik deze auto wil hebben.
zo spoedig mogenlijk moeten we afspreken dat ik kan komen kijken ...en hopenlijk dan ook te kopen hahaha. gr ronnie
|
||||
|
||||
deze auto hoeft niet meer naar gekeken te worden is al verkocht...... aan mij hahaha moet alleen nog ophalen nu zo snel mogenlijk he tim?
gr ronnie
|
|||
|
|||
Jup auto is verkocht aan Meneer polo Power.
owja Ronnie ik ga een aanfdekseltje regelen voor die borbets. kan je maatje ze eronder zetten. Mvg TimH |