|
||||
|
||||
weer een nieuwe....
6 auto's en 1 die het doet...
En das dus deze.. En dat hij het doet is ook de enige reden dat hij aan de rampvloot is tegevoegd. Ik had een auto nodig voor mn werk. En was niet in staat in 1 dag een van de andere 5 te fixen. Dus makkelijkste en snelste manier was weeeeeer een nieuwe halen. Het is dus deze geworden. Een Jade groene 87-er Jetta 1.6 automaat nette staat, heeft alleen een barstje in de voorruit en het linker voorscherm heeft een lelijk gerepareerde deuk. Vorige eigenaar komt uit 1924 en de auto heeft alle beurten gehad tot 166.000. Er staat nu 2 ton precies op, dus hij zal wel wat kleine dingen nodig hebben, maar voor een daily ben ik best tevreden. hier twee snelle foto's op de best verlichte plek die ik vanavond kon vinden:
|
||||
|
||||
Leuk gebakje.
Al plannen?
|
||||
|
||||
en de pics die op MP stonden:
|
||||
|
||||
plannen. andere wielen en omlaag, en vooral... rijdend houden.
|
||||
|
||||
Ik zie alleen maar kruisjes.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Mooie 4-door limo heb je nu !!
Lekker old-skool met die kleine ruitjes en de chroom in de bumper En een automaat STOER !!!!!!!!!! Ben benieuwd naar de verlaging en de velgen...
|
||||
|
||||
Quote:
dat probleem zullen er meerdere hebben. je provider staat nog op de oude server. kan je niks aan doen en komt vanzelf goed, waarschijnlijk vannacht als je provider ververst. (ik weet geen ruk van IT, maar hoorde het net van Marc, die had ook dit probleem)
|
||||
|
||||
Misschien zie ik hem morgen dan wel even live, moet volgens mij morgen
weer naar Ridderkerk, en het bedrijf waar jij werkt zit volgens mij op het zelfde industrieterrein. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
klopt, maar ik zit op een andere vestiging in Maasdijk.. stukje verder nog..
|
||||
|
||||
Daar kom ik ook wel eens langs, als ik van Naaldwijk af kom.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
en dan te bedenken dat ik al paar maanden aan het dubben ben of ik een tweede auto erbij wil nemen ziet er leuk uit! zou ook nog wel eens automaat willen rijden. grtz
|
||||
|
||||
heb ik ook jaren over getwijfeld. maar soms gaat het ineens snel. 3 weken terug had ik er 4 en vorig jaar maar 3, 2 jaar terug 2, en daarvoor jaren lang met 1 gedaan.
grens is nu wel bereikt hoor, gaan er weer twee uit op korte termijn. 1 sloop en 1 verkoop.