![]() |
|
|||
|
|||
![]() aangezien ik al een tijdje zit rond te kijken hier, laat ik men auto ook maar ff zien
heb deze auto nu sinds april dit jaar, en hij blijft nog steeds veranderen ![]() tis een golf type 1 uit 1981, 1500 automaat gekocht met ik geloof 112000 op teller inmiddels ben ik bezig met een 16v, met een normale handbak... pics: weekje ofzo na aankoop ![]() schermpje gespoten en velgen gepoetst ![]() weer wat lager ![]() eindelijk een schroefset + staaltjes ![]() daarna even op classics gereden ![]() ![]() en als laatst met de teardrops ![]() inbouw 16 klepper ![]() ![]() heb laatst porsche velgen gekocht maar staan nu weer in de verkoop omdat ik ze te breed vind! 7 + 8j breed met et23 ofzo... ![]() ![]() gr Tom Last edited by B1drone : 12-09-2007 at 21:21. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi uit! Golf is nog in goede staat zo te zien. Nice! En welkom op het forum...
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto, ziet er goed uit! Ik heb ook een CL 1500 automatic (oke, de jouwe is dat dan nu inmiddels niet meer), de mijne is van een jaar later (november`82).
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto
![]() Porsche velgen achter zijn niet te breed maar steken gewoon te ver uit. Dit waarschijnlijk door de adapters ertussen. |
|
||||
|
||||
![]() mooi apparaatje
![]() Heb zelf een LSje 1.5 automaat ![]() Heb r alleen nog niet mee gereden ![]() Succes ermee! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, en inderdaad een leuk Golfje !!!
Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooi kleurtje, waar heb je hem trouwens gekocht, Duitsland? Ik vind hem persoonlijk met de classic velgen het mooiste, ja er rijden genoeg lui mee maar toch!
![]()
|
||||
|
||||
![]() porsches houden en achtertrommels omboren naar 5x130..
|
||||
|
||||
![]() heel erg mooie golf!
maar wat een plek om in te halen joh! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() het hem uit duitsland... en idd classics zijn erg mooi maar te klein, dus te laag
na 1 x men carter lek gereden te hebben heb ik ze weer verkocht... ![]() en zweiter, dat kon makkelijk daar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geinig karretje!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker mooi golfje en persoonlijk had ik de porsche wielen ook gehouden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
Mooie auto, en ik ben eigenlijk ook wel voor de Teledials of de Classics. Je hebt wel een beetje vieze roest op de motorkap zitten he...
|
||||
|
||||
![]() mooie G1
|
|
|||
|
|||
![]() heb de porsche velgen geruild tegen andere porsches
![]() zal volgende week wel een x een foto maken ben nu op zoek naar een ongeknipte kabelboom van een golf type 1 GTI naar achteren, dus voor het vlotter, pomp en verlichting achter van het nieuwere type... |
|
|||
|
|||
![]() na een hele tijd niets meer gedaan te heben, toch maar weer eens iets gedaan, computers en draadjes bende eruit
Webers! ![]() en ook nog andere velgjes die ik een tijd terug geruild had... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan het zijn dat die golf wel eens bij autobedrijf buursink in delden heeft gestaan? Op zaterdagen?
|
|
||||
|
||||
![]() wielen vind ik erg mooi eronder.
webers zijn ook erg prettig trouwens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() super wielen! verf lijkt hier en daar wel los te komen?
Verder echt wel mooi spul ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Golf, Porsche-velgen staan super!