|
|||
|
|||
groeten uit Dinxperlo
plaats hier uw foto's uit Dinxperlo
ben zeer benieuwd wat ik gemist heb |
|
||||
|
||||
Ben er net van weer, was een leuke meeting en de sfeer was goed.
Meeting/locatie zag er ook goed uit en was goed te vinden. Veel mooie auto gezien het terrein was dan ook zo goed als vol Complimenten voor de organisatie, ben er volgend jaar zeker weer bij . Helaas was ik mijn camera vergeten dus van mijn kant uit geen foto's
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 26-08-2007 at 16:09. |
|
||||
|
||||
ja super nette meeting er stonden vele mooi vw/audi's
maar ook hellaas geen camera bij me, maar ben zeer benieuwd wie er in de prijzen zijn gevallen!! vertel vertel vertel vertel vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
wie heeft er wel fotos gemaakt dan ben benieuwd..
|
||||
|
||||
leuke meeting! goed georganiseerd
niet zo heel veel foto's gemaakt, toch een kleine impressie Tekst op motorkap: "35 jaar en nog steeds niet gaar" ook prijswinnaar welke categorie ???? : 1e prijs categorie Scirocco 1/2 Corrado: Tiefleger + Der Einzer: |
|
||||
|
||||
ik heb hier alvast 1 hoogtepuntje van de meeting, de rest komt vandeweek:
8) |
|
||||
|
||||
Was echt weer een fijne meeting alles DIK voor elkaar wel weer een eind cruisen maar dat was het zekers waard
|
|
|||
|
|||
Was een leuke meeting, geen foto's gemaakt.
Misha : Hadden ze jou ingehuurd om het grind vlak te schuiven ? Hij lag wel erg laag of niet ? |
|
||||
|
||||
Quote:
:P .. erg laag, tsja wat is erg laag hij ligt redelijk laag ja, dat wel wat heb jij trouwens voor rubberen flappen achter je velgen wel erg handig tegen remstof .. waar heb je dat vandaan? |
|
||||
|
||||
Was een hele mooie meeting
iig wil ik de Friese Trunkers feliciteren met het behalen van de 1e en 2e prijs in de cathegorie Jetta 1&2 Wel verdiend Foto's komen ergens deze week online |
|
||||
|
||||
hier is mijn voor proefje de rest zal op de site www.vw-speed.nl te vinden zijn
Ik heb me uitstekend vermaakt vandaag!!! Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
mooie foto`s zeg!
hoe loopt zoiets? ziet er gaaf uit
|
||||
|
||||
Was weer goed geregeld daar, de complimenten
2 bekers mee naar huis! 2e prijs lupo en 2e prijs lucht gekoeld was weer een mooi dagje, nu op naar Edition 38 |
|
||||
|
||||
wie zijn er nog meer in de prijzen gevallen??
|
|
||||
|
||||
Hier mijn bijdrage van de meeting VW Fanatics 2007 in Dinxperlo.
|
||||
|
||||
Het was een top meeting, complimenten aan de organisatie
|
||||
|
||||
Het was heel gezellig weer eens, zonnetje deed zijn best om mij en goede vriend Egon te veranderen in een kreeft , is enigzins gelukt ook nog. Tevens zijn we erin geslaagd om een "aardige" sticker te kopen voor op de achterruit van Egon's gare-look golf 2.
Op de terugreis al aardig wat verontwaardige duitse blikken gekregen.... Ik moet toegeven, hij is aardig op het randje, maar bij nader inzien helemaal niet slecht. Ik hoop dat Tobias die foto erbij kiepert in dit topic....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Ja was een super meet goed geregelt mooi terrein.
Heb genoten echt gezellig.
|
||||
|
||||
Het is een plaatje Gerard.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Oh dank je
De jouwe was cker ook niet verkeerd en 1 van de enige Rallye's daar.
Built NOT Fucking Bought Last edited by GolfIIVR6 : 26-08-2007 at 20:57. |