|
||||
|
||||
Lupo 3L groen -> wat voor Groen?
Shitterdefuck: Het groen van de auto is een ander groen dan de lettertjes 'Lupo 3L' en 'TDI' LR6A (fantasiagroen) is de kleur van de auto, maar die moet ik dus NET NIET hebben. Weet iemand de kleurnaam / laknummer van de groene lettertjes?
Last edited by sjampoo : 03-10-2007 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Ik weet wel dat VW soms een kleurcode in het onderdeel nummer verwerkt, maar hoe dit precies werkt weet ik ook niet eerlijk gezegd. Ik ben ooit op deze manier, via een maatje die bij pon werkt, aan de kleurcode van polo Gti bbs'en gekomen.
Kan me haast niet vorstellen dat jij niet iets van Etka o.i.d op de pc hebt staan , mischien kan je daar iets uit opmaken.
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... Last edited by MartinGT : 03-10-2007 at 20:15. |
|
||||
|
||||
Zal het niet gewoon een RAL kleur zijn?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ehmz, Lupo 3L is te nieuw voor mijn microfishes (een goede reden m'n microfishes eens te updaten (als je begrijpt wat ik bedoel ) @MIVW: RAL zou fijn zijn, maar verwacht eerder een typische vw kleur..
|
|
||||
|
||||
Vw gebruikt(e) altijd wel originele laknummers voor de emblemen !
Maar heb zo even geen idee welke kleur de letters nu hebben ...
|
||||
|
||||
Bij de groene cijfers/letters staat de code 'kkh' achter het onderdeelnummer, misschien dat de dealer hier wat mee kan.
|
|
||||
|
||||
Helaas pindaboter: kom er niet verder mee.
Niemand?
|
|
|||
|
|||
In Etka staat in de omschrijving: geelgroen
Ral 6018 = geelgroen Kon wel eens bingo zijn