|
|||
|
|||
Golf GTI 8V 1987 race-style
Wegens aankoop huis en relatief weinig kilometers 2000km sinds aankoop
bied ik mijn golf gti 8v aan. Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI 82KW Vervaldatum APK 30-08-2008 Datum aanvang tenaamstelling 28-07-2006 Omschrijving van de inrichting coach met achterklep Aantal zitplaatsen 2 Kleur(en) ROOD Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Vermogen 82 kW kmstand 228xxxkm *verlaagd doormiddel van schroefset APEX *verbreed staal 4x7.5J met zeer goede banden fulda 175-50-13 *auto is overgerold maar dan is ook alles meegenomen (binnekant deuren achterklep) *selfmade rolkooi met kruis *spaghetti spruitstuk *orginele 8v demper met daarvoor middendempervervanger (beschaafd geluid) *sportstuur sparco *3 punts riemen sparco *recaro interieur super netjes alleen 1 wang wat doorgezakt (elektrisch niet aangesloten) *halfstrakke achterklep *in overleg kunnen de amerikaanse bumpers worden overgenomen *zwart rode achterlichten blauwe kuipstoelen zitten er niet meer in vraagprijs 1750,- of een goed bod posthumusoane@hotmail.com of via pm
|
|||
|
|||
even omhoog
|
|||
|
|||
upke
|
|||
|
|||
ruil of inruil mogelijk
|
||||
|
||||
heb je hm nog? ik vind het een ontzettend gaaf ding, alleen wil ik geen €1750 voor een daily uitgeven. Wat is je uiterste prijs?
|
|
||||
|
||||
Is al verkocht..
|