|
||||
|
||||
nu met foto`s! *eindelijk een 2e mega coole vw erbij gekocht!*
he mensen kom hier net kijken,
ik had al een golf 1 1979 org nl kenteken ( fj-**-fl ) gti uitgevoerd, waar ik al een anderhalf jaar met veel plezier in rij en aan sleutel. nu was is al een tijdje opzoek naar een leuke 2e vw oldie maar wist niet goed wat, een jetta type 1? nog een golf 1? een kever?. maar na lang zoeken kwam ik vorige week een advertentie tegen op marktplaats: aangeboden vw derby van 1e eigenaar apk tot mei 2005 bouwjaar 1980 orgineel nederlands kenteken. dus maar een effe gemaild en ja hij was nog te koop! dus afspraak gemaakt en direct vrijdag kijken. tjee wist niet wat ik zag, van binnen in nieuw staat van buiten op het oog goed alleen een lelijk gerepareede deuk achter in het zijscherm. de eigenaar mocht niet meer rijden en ging naar het bejaardentehuis, de man geboren in 1922 had de derby nieuw gekocht! en er 24 jaar in gestuurd. de kilometerteller was net de 48000 voorbij! en de 900cc ha motor liep echt super mooi en zag er bijna nieuw uit! ik had niet lang nodig om na te denken en heb de derby mee genomen naar huis. ben er super blij mee en hoop er nog veel plezier van te hebben!! als er mensen zijn die nog onderdelen hebben of te koop weten moet effe mailen:janheling@hetnet.nl Last edited by vwfreakgti : 04-09-2004 at 00:43. |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 09:28. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je aankoop, cool! Je begrijpt natuurlijk wel dat we een fototje willen zien
|
|||
|
|||
sommige mensen hebben altijd mazzel.
maar weer een derby gered van de ondergang.
|
||||
|
||||
geluk gehad dan! succes ermee, ben benieuwd naar een foto!
|
||||
|
||||
heb effe foto`s erbij gezet kijk maar effe!!!
|
|
||||
|
||||
Een Derby LX als ik het goed heb .. gefeli . Ziet er goed uit
Als je onderdelen zoekt stuur dan ff een PM met wat je zoekt . |
|
|||
|
|||
leuke auto. spijt dat het de originele wielen niet zijn!
|
||||
|
||||
Vooral dat interieur RULES!
Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Wouw ziet er echt mooi uit! deuk laten repareren en zo houden!
|
|
||||
|
||||
wielen.
Quote:
heb de orginele wielen ook wel maar die waren erg roestig, moeten even gestraald en gespoten worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
het is een vw derby cls bouwjaar 20-8-1980. wie weet wat de opties waren toen der tijd?? |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 09:28. |
|
||||
|
||||
tering dat interieur ziet er echt netje uit!!
|
|
||||
|
||||
Kijk, dat soort berichten lezen we graag !!
Top aankoop, gefeliciteerd.
|
||||
|
||||
mooie koop :biggrin:
|
||||
|
||||
zie nu de foto's pas! netjes!!! waarom kom ik zoiets nou nooit tegen...
|
||||
|
||||
Cool!
|
||||
|
||||
Dat zie je niet elke dag nee! Heel gaaf karretje! Mischien zie ik je nog weleens rijden. Voor iemand uit Leiden kom ik nogal vaak in Westerbork eo
|
||||
|
||||
ziet er gaaf uit dat ding ! houden zo !