|
|||
|
|||
Zekeringenschema Golf 1 G60 cabrio
Hallo,
Ik ben sinds een maand in het bezit van een golf 1 cabrio met een G60 blokkie erin, ik heb alleen een beetje problemen met de elektra. Het maakt het allemaal een beetje makkelijker als ik weet waar welke zekering voor is, er zit nog wel de zekeringkast van de 1.8GLI in. Ik heb er geen boekje bij gekregen toen ik hem kocht. Ik heb navraag gedaan bij mijn lokale VW dealer maar die kon mij ook niet helpen(Prutsers!!! ). Is er iemand die weet waar ik dat kan downloaden? Of als iemand het heeft het naar mij toe zal willen meelen naar schrurs@hotmail.com Alvast bedankt Groet Patrick Ik zal ook binnenkort een paar foto's van mijn Golf proberen te plaatsen als het me lukt. |
|
||||
|
||||
Welkom hier Patrick
Denk dat je hier aan het juiste adres bent voor je vragen. Veel plezier op dit forum Groeten Arjan (watercooled.nl) |
|
|||
|
|||
Allereerst, welkom Patrick!
Ik ben zeer benieuwd naar je aanwinst en wacht in spanning op de foto's (zoals velen hier op dit forum) Toevallig ben ik op dit moment ook opzoek naar een zekeringschema. Maar dan voor mijn Golf GTI mk1 uit '83. Op de een of andere manier wilde hij onlangs niet meer starten. Voorheen was dat alleen het geval na lange ritten (dus goed op temperatuur komen) maar nu was er gewoon geen leven meer in te krijgen. Nadat we dinsdagavond de drukaccumulator (oplossing voor het lange ritten probleem) en een compleet gesmolten zekering (van de brandstofpomp(??)) hadden vervangen, liep hij weer als een zonnetje... Tot vandaag. Toen ik hem probeerde te starten sloeg hij heel even aan, maar daarna was ie dood. Ik weer alle zekeringen nalopen, maar geen enkele was doorgebrand. Toen ik vervolgens opnieuw een poging waagde, startte hij weer in 1x. En daarna geen last meer... Wat me wel opviel is dat de zekeringkast nogal los zat. Dus dat heb ik nu met een tie-wrappie opgelost Hangt als een huis. Met het zekeringschema zou ik (net als jij) een beter inzicht kunnen krijgen in welke zekering waarvoor dient en dus misschien het startprobleem op kunnen lossen. Dus als er iemand is die ook mij kan vertellen waar ik zo'n schema kan vinden, dan zou dat een hoop kopzorgen oplossen! @Patrick; ik wil niet je thread overnemen hoor, maar aangezien jij een soortgelijke vraag had, post ik de mijne hier even... bedankt voor je begrip Nogmaals, welkom op het forum en ik weet zeker dat je de oplossing van je probleem hier gaat vinden! Groeten van Jaco
|
|||
|
|||
Jaco,
Ik heb ondertussen van een andere VW fan via dit forum een schema gemeeld gekregen. Als je jouw adres ff meelt dan stuur ik hem even door naar je. Groet Patrick |
|
|||
|
|||
Jaco,
Ik heb ondertussen van een andere VW fan via dit forum een schema gemeeld gekregen. Als je jouw adres ff meelt dan stuur ik hem even door naar je. Groet Patrick |
|
|||
|
|||
Hey Patrick,
u've got mail Groeten van Jaco
|
|||
|
|||
Quote:
Heej Patrick, ik ben nieuw op dit forum en ook ik heb een probleempje met de elektra van mijn golf 1 cabrio uit '86. Zou je mij alsjeblieft ook het schema door willen sturen? misschien heb je ook wel een stroomkringschema? B.v.d. Huib Legters |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen de zekering indeling voor je, als je die wilt hebben moet je even je email adres geven, dan stuur ik het even voor je op.
Patrick |
|
||||
|
||||
hello, kan iemand
me ook dit schema doorsturen voor aan sluiting van de zekeringskast voor golf 1 g60, op sandi.vrancx@telenet.be.thanks binnekort pics van men project. |
|
||||
|
||||
Ik heb wel het 1 en ander aan schema's liggen van een golfje uit 86 en andere jaren, zit zeker ook het 1 en ander van een g60 tussen..
als je interesse hebt laat maar ff weten.. |
|
||||
|
||||
ja ok stuur maar door,thanks,zit er wat mee vast.
|
|
||||
|
||||
heb ze net naar je gemaild..
|
|
|||
|
|||
Zou je ze ook naar mij kunnen meelen? Ik heb namenlijk geen enkel schema buiten het zekeringschema dan van deze auto. Alvast bedankt.
Mijn meel adres is schrurs@hotmail.com |
|
|||
|
|||
Ik zou ook graag het zekeringschema willen hebben als dat kan
Mijn mailadres: assgier [apenstaart] gmail [stip] com. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
enige wat je nodig hebt. stroomschema voor de rest is gelijk aan standaard
|
|||
|
|||
Bedankt
|
|
||||
|
||||
zelf een cabrio g60 gehad he..
|
||||
|
||||
was even afwezig geweest.. moest iemand nog de schema's hebben?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben wel geintereseerd in de schema's, ik heb nu twee schema's maar eentje meer kan natuurlijk nooit kwaad. Mijn meel adres is schrurs@hotmail.com |
|
||||
|
||||
lees het net na.. enige wat je nodig hebt is een zekeringsschema van een 1.8 gli cabrio.. inbouw van je g60 veranderd niets aan je zekering kast. enige wat er bij gekomen zijn zijn 2 relais voor de digifant