|
|||
|
|||
T4 syncro
Hoi, ben nieuw hier op het forum en zou al graag wat meer info hebben over mijn laatst aangekochte voertuig>>> een T4 syncro van eind 2000, een 2.5 102pk komt van de rijkswacht (Belgie dus )
Nu had ik graag geweten wat ik ermee kan aanvangen, hij zou al gechipt zijn en ik heb me laten wijsmaken dat er een aangepaste versnellingsbak zou inzitten met kortere verhoudingen, ook de vering zou stroever zijn dan van een "gewone" t4.... Wie heeft weetjes??? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
heb geen idee, maar klinkt erg gaaf
|
||||
|
||||
moet je ook eens gaan kijken op www.weetjewel.com
de T4 site !!!
|
|||
|
|||
T4 Syncro DoKa luchtvering
Hoi
ik ben ook nieuw hier. Heb een T4 TDi syncro, dubbel cabine pick up (DoKa). Luchtvering achter geplaatst: in het terrein op een hoge stand en op de weg normaal. Al is de lading nog zo zwaar: auto staat altijd recht. EN altijd zachte vering. EPS roestvrijstalen uitlaat zonder katalysator is ook geweldig. De standaard versnellingsbak voor een syncro is heel anders dan voor een gewone T4: de eerste versnelling is een "korte" versnelling/berg of terrein versnelling. Ik wil nog wel enkele andere dingen aanpakken om te verfraaien: terrein-banden (M-S of zwaarder), luchtvering vóór, 3 stoelen achter ipv bank etc etc. Wie heeft er goed ideeën? groeten, Alexander |
|
||||
|
||||
Hoi alexander lucht vering voor kun je wel vergeten is niet mogelijk helaas !!! (mocht je wat tegen komen laat het me dan ff weten )
en voor jou zou ik ook zeggen neem eens een kijkje op www.weetjewel.com ! groeten Jasper
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Even de nummers die je vind in het boekje van de auto, of in de auto zelf. De witte sticker kontroleren. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect Dan weet je wat wel en wat niet waar is.
|
||||
|
||||
ik wil foto's zien!!!