|
|||
|
|||
Boxen dashboard
hoe kan ik de boxjes die voor in het dashboard afsluiten (en later vervangen) zonder het hele dashboard los te halen? ze kraken nogal en heb achter zwaardere erin gegooid (100W) en de voorste wil ik tijdelijk laten vervallen tot ik daarvoor geschikte boxen heb... (uitlaat enz moet waarschijnlijk ook vervangen worden en de radio is ook nog eens naar de knoppen, dus dat heeft prioriteit, en ben geen miljonair) maar ik durf niet al te veel te breken, een bekende vertelde dat ik dat kapje boven op het dashboard zo los kon wrikken... maar hij zit volgens mij nogal vast, en ik heb niet zoveel zin om daar nieuwe voor te halen als ze wel breken...
|
|||
|
|||
Kun je ze niet los halen bij de radio?
Als het kapje er perse af moet zit er achter het 4kante stukje[eruit wippen met een kleine plate schroevendraaier] een schroef als die er uit is kun je het zo weg halen |
|
||||
|
||||
Heb nog wel 2 voor je liggen. € 12,50 met verzenden.
|
|||
|
|||
Quote:
maar achter de radio loshalen is beter kan je ook geen sluiting maken tussen de + en - van je speaker kabel !! daar help je namelijk de speaker uitgang van je radio mee naar de klote ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Idd, plastic kapje eraf wippen, en schroef eruit, dan het roostertje eraf, en je kunt erbij. Ze zitten origineel geschroefd, speaker is ook papieren rotzooi van niks (10cm). Je kunt er vrij lastig bij aangezien de ruit wat in de weg zit, maar met een kruiskopdop op een rateltje moet 't lukken zonder het dashboard los te halen.
|