|
||||
|
||||
DAK golf mk1 3 deurs
verkocht
Last edited by Ronin : 09-10-2017 at 20:23. |
|
||||
|
||||
zeer mooi dakje mensen,
al iemand op het forum hier (weet niet zo wie ) die heeft zijn dakje laten vervangen, René kan ook wel enige informatie daarover verstrekken, of niet René |
|
||||
|
||||
Ow Das Wat Voor Henk Pigo!!
|
||||
|
||||
Ghehe, ik heb t al voor elkaar! Maar toch bedankt Menace
Via René ben ik in contact gekomen met iemand die mijn dakplaat overgelast heeft.
|
||||
|
||||
Quote:
kijk jij was dat dus ik hoop dat ik er nog iemand een plezier mee kan doen, en voor 75,- geen geld dacht ik? neemt mij toch alleen maar ruimte in beslag |
|
||||
|
||||
hoe is trouwens het plaatwerk rechtsachter bij de wielkast?
Ze hebben bij mij jetta der een hele emmer vol plamuur tegenaan gesmeerd
|
||||
|
||||
Quote:
bij mij idem, volgens mij is dat vanaf de fabriek af al zo eventueel verder blikwerk wat ik niet meer nodig hebt komt later in de verkoop zoals misschien, achterpaneel en dat blik werk bij het voorraam (weet niet hoe dat heet ) dus waterbak, dashboard en voorraam gedeelte de rest was helaas niet meer bruikbaar, echt goed verrot, en is dus voor de oudijzerprijs weggegaan |
|
||||
|
||||
upie
|
|
||||
|
||||
en een upje maar weer
|