|
|||
|
|||
Scirroco 16v remklauwen: slangen?
Ik heb de scirocco 16v remklauwen klaar, gereviseerd en nieuwe blokken en schijven, en nu wilde ik het monteren maar dat ging niet...
Ik krijg de remslang er niet in... Volgens alle systemen is bij beiden de aansluiting M10x1, maar het wil niet ofzo... Heeft iemand dit vaker gehad? Ik kon ze zo rustig uit de oude klauwen draaien, maar ik krijg het aan beide kanten niet in de nieuwe... Schroefdraad en alles ziet er nog goed uit.. |
|
|||
|
|||
Linkse draad op de slang
|
|
|||
|
|||
Ja, dat weet ik.. Want ik heb ze zelf uit de oude gedraaid! Maar nog wil het niet ... niemand die dit al gehad heeft?
|
|
|||
|
|||
Van de golf 1 is linksedraad[welke kant weet ik zo vlug niet]
De klauwen die je nu hebt is rechtsedraad |
|
|||
|
|||
Aha... Daar zal het probleem zitten ja Toch vreemd dat ik er verder niks over teruglees bij anderen dan, heeft niemand dit gehad?
Allebei zijn ze linksedraad als het goed is... Welke remslangen moet ik dan hebben? Van een scirocco 2 16v passen dan dus in de klauwen, maar passen die ook op de aansluiting aan de remleiding? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb compleet nieuwe remleidingen gemaakt. Kost bijna niks. En dan past het ook goed.
|
|||
|
|||
Remleidingen gemaakt? En welke remslang heb je dan gebruikt? en welke aansluitingen?
Kijk, de remleidingen zijn prima... Ik wil eigenlijk alleen weten welke remslangen ik dan moet hebben, dan kan ik die ff kopen en het geheel afmaken! |
|
|||
|
|||
Nee lijkt me niet... gewone remslangen is prima! Alleen nu nog ff kijken welke ik nodig ga hebben...
Dus: Wat past er aan de ene kant op de remleiding van de golf1 en aan de andere kant op de scirocco 2 16v remklauw? |
|
|||
|
|||
Is lang geleden maar volgens mij heb ik scirocco 16v remslangen gekocht destijds.
|
|||
|
|||
Ja, ik neem ook aan dat dat de goede oplossing is.. Als die ook op een G1 past op de remleiding is het prima!
Ik zal eens kijken op het werk, hebben we allemaal wel liggen volgens mij |
|
|||
|
|||
Moet je wel even opletten dat je de juiste lengte hebt
De nippel aan de stalenleiding is bij alle het zelfde[m10x1] Golf2 past ook |
|
|||
|
|||
Ok, dus even van een golf 2 (iedere golf 2?) of scirocco 2 bestellen/kopen!?
Dan komt het wel goed... |
|
||||
|
||||
Quote:
Scirocco 2 en Golf 2 hebben dezelfde remslang.
|
|||
|
|||
Klopt idd...
Ik neem aan dat die afmeting voor een golf 1 ook wel prima is... Qua lengte van de slang. |
|
||||
|
||||
Op de latere modellen Golf 1 cabrio kom ik ze ook tegen.
|
|||
|
|||
Andere slangen van een golf 1 passen wel blijkt nu... opgelost!
|
|
|||
|
|||
De slangen van een VWII klauw die passen ook
Zitten ook op de golf2 Bij die van jou zaten GIRLING klauwen op??die lompe grote dingen[met 4kante blokken] die hebben linkse draad Last edited by golf mkII 16v : 18-08-2008 at 18:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd!! |