|
|||
|
|||
Lege kas Golf1 '78 verkopen??
Hoi,
lees al een hele tijd mee op het forum, maar heb eigenlijk nooit iets geschreven... Hoog tijd dus.. Heb hier al een tijdje een Golf 1 '78 staan, waar vroeger mee geraced werd. De volledige mechaniek word er binnenkort uitgehaald, waarvan het grootste deel als donor voor mijn "zieke" Caddy1 moet dienen. Hierna blijf ik met een lege kas over. Jammer genoeg heeft een van de vorige eigenaars (de idioot) het achterpaneel door die van een golf 81-83 vervangen, dus met grotere lichten. Er is wat werk aan, dus vooral aan achterlichten en wielbogen, de rest is nog redelijk sterk! Wat zou ik hiervoor kunnen vragen, inclusief gelijkvormigheidsattest? (België) koffer, achterklep, deuren en ruiten blijven er ook inzitten... Ideaal voor Rat, resto of racer, niet? Alvast bedankt, Gio Last edited by Gio695 : 16-07-2008 at 17:00. |
|
||||
|
||||
Vroeger was dat wel hip ja een nieuwere achterkant erin, dan ' leek ' ie nieuwer, ken nog een golf die dat heeft en zullen nog wel meerdere zijn. Toen cool, nu echt zonde..
Met foto's is het misschien wat makkelijker te oordelen. Meeste mensen willen kleine achterlichten en blauwe platen (in nederland dan, mocht iemand hem in willen voeren) dat is hier allebei niet het enige voordeel is dat ie belastingvrij is, maar dat zijn ze nu ong. allemaal. Is de koets ook aangepast voor het racen ,doorgelast ofzo? dan heeft dat ook nog wel voordeel.. verder moet je het er denk ik alleen van hebben dat ie hard is, anders is je lege kas denk ik niet zoveel waard Maar ja wat voor de 1 niks waard is, is voor de ander goud waard, dus je weet het nooit.. Mocht je hem verkopen succes in iedergeval