|
||||
|
||||
welke stabilisatorstang bij golf 1 g60
hello,welke is de goede stabilisatorstang voor een golf 1 met g60 ,is dat de gewone standaard golf 1 gti ,of moet er een andere op ???
|
|
||||
|
||||
Als je echt stabiel wil blijven een stabi-setje van H&R of Eibach aanschaffen. Is wel duurder dan een 2e hands origineel exemplaar van marktplaats af maar werkt stukken beter!
|
||||
|
||||
Quote:
Orgineel kan gewoon blijven. Wil je meer stevigheid, die van een scirocco 16V is dikker. Plaats poly rubbers dan wordt het al een stuk beter.
|
||||
|
||||
super dank voor de reacties
|
|
|||
|
|||
zo`n eibach setje kost ook meteen 400 euro..
maar is wel mooi spul idd |
|
||||
|
||||
even hier op inbreken,met betrekking tot een voorste veerpootbrug die past voor een mk 1 g60.
iemand die weet welk type past??? een collegatje van me vertelde iets over een veerpootbrug van raceland,was niet prijzig en ziet er leuk uit,is dit iets en past dit???? |
|
|||
|
|||
een veerpoot brug past gewoon van alle golfjes 1.
is allemaal t zelfde. alleen als je een 16v inbouwt kan t wel eens problemen geven. maar hier gaat t over een stabilisator. dat is iets anders. is een stang die je chasis met je triangels verbind en die in rubbers ophangt. deze gaat t overhangen van de auto tegen. een veerpootbrug geeft je chasis meer stijheid doordat deze minder kan bewegen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb mijn set van H&R bij D&W vandaan voor 300 Euro. De dikke set dwz 25mm voor en 28 mm achter. Lijken die originelen net ijzerdraad Super bochtenwerk na het monteren!
|
|||
|
|||
is dat echt een groot verschil? ken niemand met zo`n set, dus heb geen idee van wat t doet met de auto.
|
|
|||
|
|||
van een caddy met polyester opbouw is de dikste die ze geleverd hebben van vw dikker dan een gti