|
|||
|
|||
Slotje!!
Omdat de Golf 2 G60 de deur uit gaat en ik misschien binnenkort een 96er golf 3 variant GL ga rijden heb ik even gekeken wat ik nog had.
Alles voor Golf 2 !!! 1 set hagelnieuwe mistlampen incl beugels origineel Hella voor golf 2 G60. Nooit gemonteerd geweest. Prijs VERKOCHT!! 1 enkele Mistlamp voor golf 2 G60 Linkerkant (bestuurderskant) In zeer goede staat en geen steenslag ziet er uit als nieuw. Prijs €25,- 1 set A B C stijl kappen voor GTI 2 ,Zwart van kleur, helemaal compleet en heel. Prijs €25,- 1 set zwarte kappen die naast de achterbank komen over de wielbak. €15,- Zwart kofferbak-kleed hoogpolig,dus niet dat plastic geval. Komt uit een G60. en de stofzuiger erover en je hebt een mooi kleed. Prijs €20,- 1 set deurbakjes met speakerrooster . Op de roosters staat het logo van VW-ACTIV. Zijn compleet en heel. Prijs €25,- 2 sets originele achterlichten van golf 2. nette staat. Prijs €10,- per set Smoke knipperlichten voor in een g60 bumper. €verkocht Afdekkapje voor over de dynamo van een G60. €20,- Afdekplaat over de radiateur van een Golf G60 waar je koelslang onder door loopt. €15- Afdekplaatje die over de het snaartje gaat van een G-Lader Prijs €5,- Als ik wat ben vergeten dan komt dat er nog wel bij. Last edited by Domi : 07-10-2007 at 16:29. |
|
||||
|
||||
wat kosten die smoke knipperlichten dan das enigste waar geen prijs bij staat
|
|
|||
|
|||
Quote:
check |