|
|||
|
|||
Topic mag gesloten/verwijderd worden !!
Auto is verkocht . . . jammer genoeg niet aan iemand van het forum, maar aan een Harley-forum lid. Als iemand nog een leuke simpele Golf 2 zoekt MET APK, bij deze : Het is een 1.6 automaat. APK gekeurd t/m oktober 2008. Op 2 plekjes heb ik pas roest gezien, bij een ruitenwisser gat en op een naadje onder het achterlicht. Rond het achterlicht zelf zit niets. Soms een klein krasje of butsje, verders in nette staat, geen uitgeleefde auto dus !! Bekleding is schoon en heel !! Alle onderhoudsboekjes en de gebruiksaanwijzing liggen er nog in. Het blijkt dat de auto van oudere mensen is geweest en deze dus netjes hebben verzorgt. Kilometerstand is iets van 224.000 en een beetje. Dit zal ik nog even precies nakijken. Er zit een radio in met een USB aansluiting, die blijft er uiteraard in. Vraagprijs omdat het verplicht is 666 euro. ( gaat verkoop via dit forum, dan zal ik 10% hiervan overmaken, als 'marktplaats' kosten ) Inruil van onderdelen kan nu ook !! Meer info nodig : Bellen, mailen etc. Last edited by ReBo : 10-02-2008 at 13:23. Reason: Verkocht |
|
||||
|
||||
Quote:
Geweldig initiatief!! Gratis UP
|
||||
|
||||
Waar staat de auto?
|
|||
|
|||
Quote:
1 km bij Rotterdam vandaan . . . 7 dagen per week te bezichtigen, alleen liever niet 's nachts |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij marktplaats betaal ik 9 euro en kom ik niet op ideeën voor een eigen projectje . . . dan gun ik het liever aan het Volksforum waar ik in de loop der jaren stilzwijgend dingen vanaf geplukt heb . . . Prijs is onderhandelbaar !!! 10% gaat nog steeds naar het forum. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Omhoog !!
Ik heb ruimte nodig . . . . |
|
|||
|
|||
Het is maar een vraagprijs hè !!
|
|
|||
|
|||
Nu met GRATIS kop koffie erbij !!
|
|
||||
|
||||
Ochtendupje
|
|
|||
|
|||
TOPIC kan gesloten / verwijderd worden !!
|