|
||||
|
||||
water in de golf
gisteravond regende het als een gek ,wil ik mijn auto vanmorgen gaan wassen staat er water in de kuip van de bijrijderskant.
hoe kan het heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan ik het makkelijkste droogmaken heb het meeste al opgezogen met de stofzuiger maar onder de bekleding zit natuurlijk nog dat foam |
|
||||
|
||||
Quote:
*edit* zie dat dit je 1ste post is, welkom opt forum man , wat foto's van je golfie? zou ook even checken waar t naar binnenkomt, mischien iets verstopt...of lek bij mij wou t voorheen nogwel eens de afwatering (verstopt met bladeren)bij mn kachel ingang wezen (onder de motorkap tegen het raam op) en dat water, lekker rondje nederland met de kachel vol of je vloertje zetten, raampje op een kiertje...is ie weer droog hoor Last edited by vwgolf1 : 30-07-2005 at 09:19. |
|
||||
|
||||
foto,s volgen maak er zo wel ff 1 zit niet verstopt met bladeren maar kijk zo nog ff
|
|
||||
|
||||
heb je een schuifdak?
of de folie achter je deurpanelen is los/ gescheurd... suuk6
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
ja heb een schuifdak maar dan moet het toch ook op andere plekken zijn?
|
|
||||
|
||||
Het is net al gezegd, en een erg grote kans dat de afwatering verstopt zit onder de motorkap, waardoor het waterniveau bij de ruitenwissermotor en de kachel hoger wordt.
Via dat kachelhuis, loopt het naar binnen aan de bijrijderskant! Elke x droge kranten erop leggen, flink in de zon zetten, vandaag blijft het wel redelijk droog en zonnig, en het zijn nu erg warme temperaturen. OF tapijt eruit, foam drogen met kranten en of föhn. opties te over! Suc6 Grtzzz
|
||||
|
||||
controleer ff alle rubbers
|
||||
|
||||
heb net naar de afwatering gekeken en er lag wel een beetje bagger in dus volgende week ff compressor er op als ik m een beurt geef dus denk dat het daaraan heeft gelegen heb het ook nooit eerder gehad
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen idd.
Welkom hou het droog. |
|
||||
|
||||
Zooo das een hele nette idd, mooie kar, lekker droog houden :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk ook eens naar je voorruit rubber! Een vriend van me had het ook. Lag aan het rubber. |
|
||||
|
||||
Laatst ook gehad, was m'n afwatering verstopt onder de motorkap.
|
||||
|
||||
Quote:
Joa, kapotte rubbers brengen vaak narigheid :biggrin: maar morningafter pilletje doet wonderen welkom op t forum en succes met je MOOIE golf qua water in de auto: Ik had m'n golfje 1 ook eens vol water staan... net na t inbouwen van de radio... bleek dat ik de antennekabel iets te kort had. Deze had ik door t rubber gedaan waar ook de kabelboom bij naar binnen komt... regenwater liep via de antennekabel naar binnen... Binnen 1 nacht de bodem vol... |
|
|||
|
|||
waar je zeker even naar moet kijken is naar de folie achter je deurpanelen.9 van de 10 golfjes die wij hadden met water in de auto lag aan die folie.makkelijk te vervangen en als je er niet snel wat aan doet gaan de matjes onder de bekleding stinken.
|
|
||||
|
||||
het is via de kachel binnengekomen dus thanx voor de goede raad
|