|
||||
|
||||
Elektro gebeuren Golf1/2
Beetje problemen bij de elektronica van mijn Golf1. Heb er 16v klokken van een Golf2 ingebouwd, maar wou niet de complete kabelboom overnemen. Heb de stekkers afgeknipt en die van de 16v op mijn Golf1 kabelboom gemaakt. Aan de hand van wat schema`s van die vage russische klote site (in het Golf2 gedeelte bovenaan) heb ik dit gedaan. Er klopt nu alleen geen zak van Kan iemand mij goed uitleggen welke kleurcodes ik moet hebben waarvoor en zijn deze kleuren hetzelfde bij de Golf1 en 2 ?
Wil dus iig volgende dingen gebruiken van de tellerbak: - verlichting - toerenteller - indicatoren knipperlicht, groot licht, accu/dynamo - klokje Voor de rest heb ik wel een collectie vdo klokjes |
|
|||
|
|||
PM ron21 van dit forum maar.
Dan komt het goed. |
|
||||
|
||||
Lieuwe! Voor het omzetten van de kabelboom naar Golf 2 stekkers heb je geen schema nodig. Als je achterop de klok kijkt, staan hier allemaal woorden op bij de verschillende aansluitingen. En die moet je vergelijken met de woorden achterop jouw Golf 1 klok. Zo heb ik het ook gedaan met Scirocco 2 naar Golf 1 (met tittentacho)
|
|
||||
|
||||
Gisteren dankzij Wytze/Jettaracing alles goed aangesloten. Had meeste dingen wel goed, maar er was 1 massa niet aangesloten en dat zorgde nogal voor veel ellende Als alles goed is morgen APK voor de Golf1 en dan zondag aanwezig op de meeting. Wish me luck (zal ik wel nodig hebben haha).
|
|
||||
|
||||
En het resultaat ? (feauteux)