|
|||
|
|||
dakrekje
hello,
ik ben dus in het bezit van een golf mk II nu zou ik graag een dankrekje erop zetten maar een universeel voor wagens met een gootje past dit? aangezien er zo een rubber aan de rand van het dak loopt en geen gootje. als iemand nog èèn liggen heeft laat maar horen he. grts |
|
|||
|
|||
ja dat past !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, afstand is te regelen met de pootjes, heb ook zoiets gehad. |
|
|||
|
|||
gaat passen !!
heb er afgelopen zaterdag nog een op een jetta mk2 gezet !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Hoeft niet te passen...
Heb er ook zo een, maar die komt van een Golf 1 af, en ik weet niet meer of ie nou te breed of smal was, maar op de Golf 2 past ie niet. De pootjes van die in de advertentie zijn in ieder geval wel de goeie, en de kans is groot dat ie past, maar nooit 100%.
|
|||
|
|||
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de totale brete van een dak van een golf 2 te meten, ik zou het op de mijne doen maar hij staat momenteel ni hier en zou morge om da dakrekje moeten gaan maar ik wil zeker zijn dat dit past, snappy. en ik heb al gezien in de vraagbaak maar er staan geen afmetingen van de wagen in.
alvast enorm bedankt voor degene die zij meterke boven haalt |