|
||||
|
||||
Groeten uit Slovenië! (en Italië)
Aangezien het in Duitsland en Oostenrijk kl#te weer is hebben we maar een "kleine" omweg genomen naar Italië en zijn we in Slowvenië terechtgekomen! :lol:
Wat een super mooi land is dit! Niet normaal! Hieralvast een paar plaatjes van de reis en er zullen er vast nog veel volgen! De beroemde Gross Glockner! Helaas voor ons bijna volledig in de mist moeten oversteken Een bergpas tussen Italië en Slovenië.. Snelweg houden wij niet van dus dan maar binnendoor. En dat hebben we geweten! Hele stukken van maar 2 meter breed en hellingen die alleen in z`n 1 te nemen waren! Tot snel! |
|
||||
|
||||
Ziet er zeker goed uit daar....vind het echt een hele onderneming om met je Kever zulke vakanties te maken...maar aan de andere kant...vroeger wisten ze ook niet beter
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Damn, hoe kom je in godsnaam met zo'n lage bak door juist zulke landen heen
|
|
||||
|
||||
Respect!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Keverpech! Keep us posted.
|
|
||||
|
||||
idd respect .
erg mooie foto's . fijne vakantie .
|
||||
|
||||
Groeten terug uit Vught
Lijkt me erg leuk met een Kever op vakantie. Ga dat met de mijne ook nog eens doen
|
||||
|
||||
slovenie is zeker een mooi land! en alles niet duur
|
||||
|
||||
geniet er van sjef
|
|
||||
|
||||
bizar met zo'n lage wagen.
|
||||
|
||||
Ik kan niet wachten op alle supermooie foto's met de kever erop en een fantastische setting!!! Eén van je foto's prijkt nog steeds op mijn desktop!
Keep on posting! |
|
||||
|
||||
Heel mooi die bergen daaro!
|
|
||||
|
||||
oei oei oei dat laatste shot! geweldig!
|
|||
|
|||
Hele mooie fotos !!
|
||||
|
||||
Thanks voor de toffe reacties!
Het is echt geweldig hier maar de wegen zijn wel héél slecht. De kever trilt en schud zowat uit elkaar! Hier weer wat plaatjes van onze bezigheden: Met de kever op de autotrein (schrapend van voor tot achter :lol: ) De rit was zo'n 7 km en voornamelijk door een donkere tunnel. 7 uur 's-ochtends op voor wat leuke plaatjes in de mist Beetje artistiek :lol: Een van de pitoreske steegjes van Tolmin Morgenochtend rijden we naar een van de mooiste grotten in het zuiden van Slovenië. Daar in de buurt blijven we nog twee nachten en dan zaterdag naar Italië! Tot later! |
|
|||
|
|||
Super fotos, en een hele mooie kever natuurlijk !!
|
||||
|
||||
Ik wil ook op vakantie!
|
|
||||
|
||||
geweldige foto's, Erwin!
|
|
||||
|
||||
Wat een geve foto's !!!
Posters van maken, en in de verkoop! Dan bestel ik er vast een voor boven de werkbank, weet ik in ieder geval waar ik naar toe werk!
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 26-07-2007 at 06:55. |