|
||||
|
||||
VW Corrado 2.9 VR6 te koop
Mijn jetta mk1 had ik ingeruild op deze corrado van SanderZ hier op het forum.
Daarbij had ik wat bijbetaald, zodat ik nu iets meer vraag voor deze auto als voor mn jetta destijds. Ik heb altijd al eens een corrado vr6 gehad willen hebben, en aangezien dit een goede is, was de keuze snel gemaakt. Wegens andere plannen zal ik binnenkort een auto met trekhaak nodig hebben die wat zwaarder is, vandaar nu toch de corrado maar te koop: VW Corrado 2.9 VR6 Standaard 190 pk Kleur rood ( anders dan van G60 ), nog erg netjes. Schuifkanteldak, werkt perfect. Bekleding van de stoelen nog onbeschadigd. Elektrische ramen. Supersport schroefset van 4000 km oud, wel erg stug. Middendemper is vervangen door een rechte pijp Andere einddemper ( originele einddemper wordt bijgeleverd ) K&N inleg luchtfilter Vermogen tussen de 190 en 200 pk Motor is kurkdroog, gebruikt bij mijn weten geen olie of koelvloeistof en loopt super netjes. Start goed, loopt niet onregelmatig en reageert in elk toerengebied nog fel op het gas. Op dit moment staat er ca. 202.000 km op de teller. Is een hobby auto, wordt niet dagelijks mee gereden dus zal niet veel bijkomen. Zeer snelle en nette auto, een proefrit en je bent verkocht. Nette corrado voor een nette prijs, dit is er een waar niet veel aan verziekt is door vorige eigenaren. Van oorsprong Duitse auto, vanaf 2001 in Nederland. Vorige eigenaar was dus een mede-forummer. Bieden mag, maar wees reeel. Hier gaan geen honderden euro's meer van af. Volksforumprijs: € 3500,- |
|
||||
|
||||
Thnx En weer up.
|
|
|||
|
|||
wat wil je zelf weer hebben van auto?????
heb er wel een oogje op namelijk . |
|
||||
|
||||
En een dagelijkse up.
|
|
||||
|
||||
Uup
|
|
||||
|
||||
Wordt morgen nog eens gepoetst, in de was gezet en krijgt een teflon behandeling zodat de volgende eigenaar ook echt een knalrode corrado heeft en houdt... Laat ik morgen doen bij een poetsbedrijf.
En daarmee up. |
|
|||
|
|||
als ik mijn g40 en cabrio verkocht heb kom ik hem meteen halen.
want ik wil um wel maar eerst me eigen auto's verkopen helaas. |
|
||||
|
||||
Doe je toch een aanbetaling? Dan kan deze advertentie snel gesloten zijn hoor
|
|
||||
|
||||
Auto is net terug van de poetser, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Gewassen, gepoetst, gewaxt en in de teflon gezet. Binnenkant ook gedaan.
( originele uitlaat wordt los bijgeleverd, dan is hij op verlaging na volledig standaard ) |
|
|||
|
|||
ik wil wel de 1e optie maar dat had je wel begrepen denk.
zal je binnen kort ff een pm sturen over hoe en wanneer voor een afspraak voor hoe of wat ok. |
|
||||
|
||||
Quote:
goeie keus, is absoluut een goede auto uppie voor m'n ex
|
||||
|
||||
Thnx Sander, en up
|