![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
IK zal me eerst even voorstelen ik ben wim en ik ben bezig een golf1 gtd aan het restaureren ik zal later wel even een keer foto's plaatsen hier op het forum (want weet nog niet hoe het moet)!!!!! Ik heb vandaag na bijna een half jaar bezig te zijn geweetst met het restaureren van mijn gtd mijn motor ingebouwd ![]() Als ik de aan drijfas draai dan draait het vliegwiel niet (staat wel in versneling)!En ook als ik het vliegwiel draai gebeurt er niks! ![]() ![]() ![]() Want ik wil hem klaar hebben want dan kan hij naar de spuiter terug voor de buiten kant! Alvast bedankt. groet wim |
|
|||
|
|||
![]() Koppelingskabel te strak staan
Dan drukt hij de plaat vrij |
|
||||
|
||||
![]() Sorry was nog even vergeten te vermelden dat ik verder nog niks heb aangesloten van kabels en electronica!!!! dus ik denk dat ik een verkeerde koppeling ofzo heb maar toch bedankt voor de reaktie.
gtoet wim |
|
|||
|
|||
![]() Te lange drukstang??
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, is het ook niet dezelfde zit er nog in die er voor de revisie ook in zat ik heb de hele dag al zitten denken wat nu het probleem is.Maar ik ben er nog niet uit wat het is ik heb het gedaan zoals het hoort en wat kan er nou fout gaan? Het past maar op een manier in elkaar dus zeg het maar?
Toch bedankt groet wim |
|
|||
|
|||
![]() Druktafel verkeerd er in?
Een verkeerde plaat[die van een 16v 2Y] |
|
||||
|
||||
![]() Altijd zorgen dat je de juiste drukgroep hebt voor een vliegwiel ! Deze kan je onderling niet uitwisselen.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben eruit wat het probleem was wat al gezegd was koppeling van een 16v die valt er net omheen! Maar goed bedankt voor de reaktie's ik heb er nu een andere koppeling in gezet en nu is het wel goed!Dus kan nu verder afbouwen en dan kan hij naar de spuiter voor de buiten kant!
Groet wim |
|
|||
|
|||
![]() Gelukkig opgelost
![]() Suc6 met de verder opbouw |
|
||||
|
||||
![]() mooi werk wim dat je er nu uit bent