|
||||
|
||||
BEN & JERRY'S T1
gespot zaterdag bij Concert at Sea in zeeland:
|
||||
|
||||
cool man, helemaal gestickerd?
|
||||
|
||||
lijkt veel op de eastpak bus ( ga ik volgend weekend bij kijken btw)
|
||||
|
||||
Andere spiegels en ruitenwissers, dus denk niet dat het dezelfde is...
|
||||
|
||||
daar doel ik niet op.. meer zo van de orginaliteit
|
||||
|
||||
ja dat het gewilde reclame objecten zijn wisten we al.. verklaard ook voor 50% de huidige prijzen..
|
||||
|
||||
Nice dub, but I dont understand shit of what you're saying, guys. I thought this was international section?
|
||||
|
||||
my bad, it was moved a few times, should have been in the dutch section.. and it now is..
|
|||
|
|||
Whoo mooie bus !!
|
||||
|
||||
zag vd week ook een t1 als reclameobject op leiden CS was volgens mij van Hi (kpn)
|
|
||||
|
||||
Ben en Jerry's hebben als het goed is meerdere "oude" reclame wagens.
In Scheveningen zit een Ben en Jerry's ijsboer, daar staat een tafeltje van B&J's buiten waarop jaartallen staan met belangrijke gebeurtenissen binnen B&J's. Daar staat ook op dat ze zijn begonnen met een VW VARIANT Humor!
|
||||
|
||||
Ah ik heb het gevonden
1980 Ben and Jerry rent space in an old spool and bobbin mill on South Champlain Street in Burlington and begin packing their ice cream in pints. The reason? To distribute to grocery and Mom & Pop stores along the restaurant delivery routes Ben services out of the back of his old VW Squareback wagon Hieronder de link naar de volledige historiepagina (engelstalig!): http://www.benjerry.com/our_company...eline/index.cfm
|
||||
|
||||
Tis trouwens een ingevoerde, en hij moet weer bijna voor zn apk
Datum eerste afgifte Nederland 11-12-2001 Datum eerste toelating 22-11-1965 Datum aanvang tenaamstelling 26-07-2006 Vervaldatum APK 18-07-2007
|
||||
|
||||
voor mij is er dus ook nog hoop?ook begonnen met een oude bus!
over 10 jaar een ijsimperium? lijkt me wel wat! |
|
|||
|
|||
Wordt altijd bij garage Krijn Blaasse in Goes onderhouden, daar staan regelmatig auto's van ben & Jerry's dubbeldekkers en amerikaanse busje's.
Pas geleden stond er ook een rood witte 21 raams spijlbus, helaas heb ik geen plaatje gemaakt |