|
View Poll Results: Kom je ook? | |||
Ja ik kom, en eet een happie mee! | 2 | 33.33% | |
Ja, maar ik kom na het eten! | 2 | 33.33% | |
Ik ga het nog niet zeker weten.......... | 1 | 16.67% | |
Nee, ik kan/wil/kom niet. | 1 | 16.67% | |
Voters: 6. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
ACN #28....a.s. dinsdag 3 Juli !
Jaja, na al het meeting geweld van afgelopen maand gaan we in Juli gewoon weer verder !!
Dus dinsdagavond 3 Juli is er weer een Aircooled Cruise Night, nr. 28 wel te verstaan Ik heb er zin an, tot dinsdag allemaal!!!
|
||||
|
||||
Ik kom wel, maar denk wel dat het met mijn Golf 2 GTD daily is, want denk niet dat me type3 dan al klaar is...
Groetjes Robert
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet maar nooit Morgen komen ze m'n kozijnen afmaken,als die er vroeg in zitten ga ik de ponton afmaken
|
||||
|
||||
@VA: 01-07-2007, 11.58... Moet jij niet op de Bug In zitten????
|
||||
|
||||
Ja, leon is erg vroeg terug van de Bug In.
Maar tot dinsdag! Ik ben er en eet een hapje mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou sweet zijn Ik ben maandag vrij, moet dinsdag werken tot 19.00u en dan wil ik direct door rijden naar de ACN. Dus als ik hem maandag op kan halen bij je, dan kom ik met de type3 en anders met me daily GTD
|
||||
|
||||
@ beetlefreak.....ben 1 dag geweest, zaterdag van 9.00 tot 19.00 uur
Foto's volgen asap!! @ Ropie: ik ga mijn best doen, als ik op tijd kan beginnen en links zit niet tegen hoor je mij morgenavond!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben nu al zenuwachtig!
|
||||
|
||||
Ik / wij hebben er iig wel weer zin in, ff relaxt ouwehoeren.
|
|||
|
|||
ben er met de kubel
|
|
|||
|
|||
ik ben er ook met de fiets golf niet gewassen en polo is nog niet klaar
|
||||
|
||||
Nou, nou, nou... daar zijn ze dan weer hoor de foto's van gisteravond!
Was geen super opkomst, maar dat had ik ook niet anders verwacht eigelijk na deze drukke 'meeting'-maand! Ondanks de kleine opkomst was 't wel weer erg gezellig, lekker kunnen ouwehoeren iig! MAAR op 7 augustus verwachten we natuurlijk wel een vele malen dikkere opkomst natuurlijk!!! In de laatste 3 ACN jaren is augustus toch echt de drukste maand gebleken en die ''traditie'' zouden we eigelijk wel willen voortzetten natuurlijk! Maar ja foto's dan maar!?! Hier een paar en de rest op www.AirMighty.com ...geniet ervan! Tot 7 augustus dan maar weer... 8)